1.6 LİTRE DEYİP GEÇMEYİN

1.6 LİTRE DEYİP GEÇMEYİN
  • Test
  • 24 Kasım 2017 17:13
  • A+
    A-

BMW, yeni nesil 5 Serisi ile lüks pazarın en iddialı markalarından biri haline geldi. Konfor, yol tutuş ve sürüş keyfini bir potada eriten 520i, vergi avantajlı motoruyla parlıyor


Premium otomobil pazarının lider adaylarından BMW, yeni nesil 5 Serisi ile lüks sınıfta gözünü zirveye dikti. Geniş iç mekânı, artırılan konfor özellikleriyle ve tabii ki sürüş keyfiyle dikkat çeken yeni 5 Serisi, vergi avantajlı benzinli motoruyla fiyat rekabetinde de iddialı olduğunu vurguluyor. 5 metreye yakın uzunluğuyla sınıfının en iri otomobillerinden olan araç, küçük hacimli bir motorla da performanslı olunabileceğini kanıtlıyor. Bu ayki konuklarımızdan olan 520i, sportif tasarımıyla öne çıkıyor.

530 litrelik bagaj

Yeni 5 Serisi, sportif hatlarıyla sınıfının en şık temsilcileri arasında yer alıyor. İri ön ızgarası, büyük hava girişlerine sahip tamponu ve uzun motor kaputuyla lüks segmentin en sportif otomobillerinden olan 520i, tam 4.94 metre uzunluğunda. Kıvrımlı ve keskin hatlarıyla boyutlarını başarıyla gizleyen araç, profilde arkala doğru yükselen omuz çizgisiyle kaslı bir görünüm vadediyor. Arka bölümde ise profile taşan farlar, spoyler işlevi gören bagaj kapağı ve sportif tampon, arkadan gelen sürücülerin de gözlerine hitap ediyor. Aracın dışındaki sportiflik iç mekâna da yansıyor. Kaliteli deri ve metal yüzeylerden oluşan kokpit oldukça elit görünüyor. Sportif direksiyon simidi ve net okunan göstergeler de bu tasarımı destekliyor. Aracın ön bölümünde sunulan yaşam alanı oldukça ferah. Arka koltuklar ise makam araçlarını aratmayacak kadar başarılı. Rahat koltuklar, uzun yolculuklarda bile yormuyor. 530 litrelik bagaj ise oldukça kullanışlı.

170 beygirlik benzinli

REKLAM ALANI

Yeni 5 Serisi’nde benzinli ve dizel motor seçenekleri sunuluyor. Bize konuk olan 520i versiyonunda 1.6 litrelik benzinli üniteye yer veriliyor. Turbo beslemeli motor, 170 beygir güç ve 250 nm tork ile yeterince performanslı. 8 ileri Steptronic şanzımanla gücünü arka aksa yönlendiren motor, aracı 0’dan 100 km/s sürate 8.3 saniyede ulaştırıyor. Saatte 226 kilometre olarak belirlenen maksimim hıza ulaşmak da zor değil. Ara hızlanmalarda da sportif otomobilleri aratmayan araç, 1605 kilogramlık ağırlığıyla sınıfının hafif sayılabilecek üyelerinden. Aracın başarılı geometrisi, yol tutuş yeteneğinin yüksek olmasını sağlıyor. Oldukça çevik ve yetenekli olan karoser, seri kullanımda büyük kolaylık sağlıyor. 66 litrelik depoya sahip olan otomobilin fabrika verilerine göre ortalama tüketim 6.5 litre. Bu rakama ulaşmak için sıkışım trafikten uzak kalmak şart. Bizim kullanımımızda yol bilgisayarına yansıyan ortalama değer 7.7 litre oldu.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org