BP’de 2014’te pompacılar başrolde
BP, bayileriyle birlikte kazanmaya odaklı büyüme stratejisinde, müşteri memnuniyetinin iki temel unsuruna; iyi ürün ve iyi hizmete odaklanıyor. İyi hizmette kilit rolü ise “pompacılar” üstleniyor.
BP, önümüzdeki dönemde faaliyetlerini bayileriyle birlikte ortak hedef olarak belirlediği “müşteri odaklılık” stratejisi çerçevesinde yürütecek. BP’nin bayilerle birlikte kazanma yaklaşımına dayalı yeni stratejisinin odak noktasını ise hizmet ve ürünlerin müşterilerle buluştuğu akaryakıt istasyonlarında müşterilerle ilk iletişimi kuran pompacılar oluşturuyor.
BP Türkiye Akaryakıt Ülke Müdürü Martin Thomsen, bu göreve gelmesinin ardından düzenlenen ilk basın toplantısında BP’nin önümüzdeki dönem stratejilerini aktardı. Toplantıda ayrıca BP’nin pompacıları konu alan ve son dönemde sosyal paylaşım platformlarında büyük ilgi gören BP’nin marka yüzü Mustafa Sandal’ın rol aldığı viral videosu ile yeni BP otogaz reklam filmi de basın mensuplarıyla paylaşıldı..
BP Türkiye Akaryakıt Ülke Müdürü Martin Thomsen, BP Türkiye Akaryakıt Pazarlama Müdürü Deniz Güloğlu ve sanatçı Mustafa Sandal’ın katıldığı basın toplantısında konuşan Thomsen, Türkiye’nin BP için stratejik beş pazardan biri olduğunu vurguladı ve konumu nedeniyle önümüzdeki dönemde bu alandaki öneminin giderek artacağını belirtti. Thomsen şunlar söyledi. “Türkiye’nin dinamik ve yoğun bir rekabet içinde bulunan akaryakıt pazarının önümüzdeki dönemde büyümesini sürdürmesini öngörüyoruz. 2013 yılı BP için çok başarılı bir yıl oldu. 38 yeni istasyon açtık, gerçekleştirdiğimiz kampanyaların da desteği ile satışlarımızı ve marka algımızı arttırdık” dedi.
2104 yılı hedeflerinden de söz eden Thomsen şunları söyledi; “Bayilerimizle birlikte müşteri memnuniyetinin önümüzdeki dönemdeki başarımızda kilit rol oynayacağına inanıyoruz. Sadece büyümek değil karlı bir büyüme gerçekleştirmek istiyoruz, iş planlarımızı da buna göre kurguladık. Birlikte kazanmaya ve birlikte büyümeye odaklanıyoruz”
Deniz Güloğlu: 2014 İletişimimizde Mustafa Sandal’ın Yeni Rol Arkadaşı Pompacı
BP’nin yeni dönem iletişim çalışmaları hakkında bilgi veren BP Türkiye Akaryakıt Pazarlama Müdürü Deniz Güloğlu ise, geçtiğimiz yıl sanatçı Mustafa Sandal ile başlatılan işbirliği çerçevesinde bu yıl TV reklamı dışında bir de viral video çalışma yapıldığını belirterek, yayına girecek yeni BP otogaz reklamı ile bu alandaki iddialarını da ortaya koyduklarını ifade etti.
Mustafa Sandal ile geçen yıl başlatılan işbirliğinin bu yıl farklı mecraları da kapsayacak şekilde devam ettiğini kaydeden Güloğlu, “Geçen yılki kampanyamızın iş sonuçlarına çok olumlu etkileri oldu. Marka imaj kriterlerindeki artışların yanı sıra satışlarımızda da önemli artışlar gerçekleşti. Bu işbirliğimizden çok mutluyuz, çok olumlu sonuçlar alıyoruz, Mustafa Sandal markamızı çok iyi anlıyor. Viral video büyük beğeni kazandı ve sadece 1 haftada yaklaşık 1,5 milyon kez izlendi. Yayına girecek yeni otogaz reklamımız da inanıyoruz ki benzer şekilde beğeni toplayacak. Mustafa Sandal işbirliğimiz bayilerimiz tarafından da büyük bir heyecanla ve beğeniyle takip ediliyor, biz de bundan büyük mutluluk duyuyoruz. Bu yılki iletişimimizde Mustafa’ya eşlik eden bir yıldızımız var. Aslında bu yıldızımız ailemizin bir parçası olan pompacı. Müşteri odaklılıkta pompacıların rolünün çok büyük olduğunu düşünerek onları bu yıl iletişimde de daha ön plana çıkardık” dedi.