DACIA, CENVERE’DE ÖZEL LIMITED EDITION VERSİYONLARI İLE 10. YILINI KUTLADI

DACIA, CENVERE’DE ÖZEL LIMITED EDITION VERSİYONLARI İLE 10. YILINI KUTLADI

Marka, Cenevre’de yıldönümüne özel Cosmos Mavisi renginde ve özel ekipmanlar ile limited edition serisini sergiledi.

Logan’ın Avrupa’da lanse edilişinin üzerinden 10 yıl geçti. Renault desteği ile yeniden hayata dönen Romanyalı marka Avrupa çapında eşi benzeri görülmemiş bir başarı hikâyesinin altına imza attı. Dacia, tüm modellerini kapsayacak (Dokker Van hariç) özel versiyon ile 10. yıldönümünü kutluyor. Logan, Logan MCV, Sandero, Duster, Lodgy ve Dokker ile sunulan limited edition versiyonlar Cosmos Mavisi renk, sıra dışı stil detayları, internete bağlı yeni Media-Nav Evolution navigasyon sistemi içeriyor.

Dacia Media-Nav Evolution sistemi Madia-Nav’ın başarısına katkı sağlayan özelliklerin hepsini bünyesinde barındırıyor. Yeni nesil Media-Nav Evolution navigasyon sisteminde Bluetooth® ve USB bağlantıları, entegre navigasyon, TMC (Trafik Mesajı Kanalı) trafik bilgileri ve her an kolayca internete bağlı kalınmasını sağlayan AHA uygulaması yer alıyor.

REKLAM ALANI

Dacia Cenevre 5

Dacia Duster ise artık 4WD TCe 125 versiyonu ile sunuluyor. Bu 4 silindirli, doğrudan enjeksiyonlu ve turbo şarjlı motor, Renault Grubu’nun downsizing stratejisinin bir ürünü. Bu 1.2 litrelik motor, enerji verimliliğini en üst düzeye çıkarmak maksadıyla en yeni teknolojilerle donatıldı (Stop&Start, azaltılmış sürtünme). Duster böylece 1.6 16v 105bg ve dCi 110bg versiyonları ile birlikte 4×4 seçeneğini bir adım öteye taşımış oluyor (ülkeye bağlı olarak).

TCe 125 motoru 6 vitesli 4WD şanzıman ile eşleştirildi. Sürücüler, orta konsolda yer alan bir kumandayla üç farklı mod arasından seçim yaparak otomobilin özelliklerini kolayca bulundukları ortama adapte edebiliyor: 4×2, Auto ve Lock. Yakıt tüketimi 6.4 lt / 100 km düzeyinde ve CO2 emisyonları 145 g / km ile sınırlandırılmış durumda. Eco Mod ise sürücülerin yakıt tüketimini azaltmalarına ve daha ekonomik ve ekolojik bir sürüş tarzı benimsemelerine yardımcı oluyor.

Dacia müşterileri aynı zamanda markaya olan bağlılıklarını bir uluslararası sayfa ve 27 ülke sayfası ile Facebook’ta paylaşıyor. Söz konusu sosyal mecradaki topluluğun sayısı her geçen gün artmaya devam ediyor. Rakamlar sadece bir yıl içinde ikiye katlandı ve şu anki sayı 2,2 milyon fana ulaştı. En aktif ülkeler Türkiye (650 bin fan), ardından markanın doğum yeri Romanya (350 bin fan) ve Fransa (yaklaşık 270 bin fan) geliyor. Kuzey Afrika, Cezayir ve Fas ise sırasıyla 250 bin ve 240 bin fana sahip.

Dacia Cenevre 2

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org