YENİ ÜRÜN GAMMI İLE YÜKSELİŞE GEÇTİ
Her yıl dünyanın en değerli markalarını marka değeri üzerinden sıralayan Interbrand, 2015 sıralamasını açıkladı
Kuruluşlara değer katan pek çok unsurdan yola çıkılarak gerçekleştirilen Interbrand – Global Markalar Raporu’nda Honda markası yükselişini sürdürüyor. Üç yıldır ardı ardına üst sıralara tırmanan Honda, 2015 yılında 22 milyar dolarlık marka değeriyle 19’uncu sırada yer aldı. Her yıl en değerli 100 markanın kamuoyuna açıklandığı raporda ayrıca bu markaların başarılarının, müşterileri ihtiyaçlarına en doğru ürünü ve hizmeti sunmalarına bağlı olduğu belirtildi. Honda’nın yükselişinde rol oynayan en önemli faktör, özellikle Avrupa pazarında gerçekleştirdiği atılımlar. 12 ay içerisinde Jazz ve HR-V modellerini tamamen yenileyen Honda ayrıca CR-V ve Civic HB modellerini de geniş çaplı değişikliklere tabi tuttu. Diğer taraftan Honda’nın motosiklet bölümü de yoğun bir şekilde ürün yenileme operasyonu gerçekleştirdi ve RC213V-S süper spor motosiklet de dahil olmak üzere toplamda 7 modelini yeniledi. Honda’nın marka değerine önemli katkı sağlayacak iki model de 2016’da tanıtılacak. Yeni nesil hidrojen yakıt hücreli FCV modeli markanın çevreci yaklaşımını ortaya koyarken NSX süper spor otomobil ile inovatif yarışçı ruhunu temsil edecek.