YENİ BİR LÜKS MARKA OLACAK
Hyundai’nin lüks segmentteki başarılı modeli “Genesis”, artık üstün performans, teknolojik sistemler ve zarif tasarımlarıyla kişiye özel lüks modeller sunan bir marka olarak yoluna devam edecek
Elit ve seçkin müşteriler için yaratılan ve aynı zamanda lüksü simgeleyen Genesis markası, Hyundai’nin gelişen imajına da yardımcı olacak. Hızla büyüyen küresel pazardaki payını ve başarısı artırmayı hedefleyen Hyundai, 2020 yılında 6 yeni lüks modeli Genesis markası altında satışa sunacak. Tüm pazarlarda söz sahibi olmayı planlayan Genesis, dünyanın önde gelen saygın lüks markalarıyla kıyasıya rekabet edecek. Genesis, üstün ve kaliteli modellerle lüksü tanımlarken aynı zamanda günlük kullanıma uygun konforlu ve kullanışlı otomobiller sunacak. Üstün performansa sahip modellerle, şık ve zarif tasarımla, gelişmiş kullanım özellikleri ve yüksek kaliteye sahip iç mekan malzemeleriyle bilinirliğini artıracak. Hyundai Motor Company Başkan Yardımcısı Euisun Chung, Genesis ile ilgili olarak, “Genesis markasını, yenilikçi çözümlerle farklı bir deneyim yaşamak isteyen kullanıcılar için oluşturduk. Genesis, üst seviyedeki beklentileri karşılayacak ve insan merkezli marka stratejimizle dünya çapında pazar lideri olmak için varlığını sürdürecek” dedi. Genesis modelleri, üstün sürüş dinamikleri ve özellikle etkileyici tasarımlarıyla öne çıkacak. Kişiselleştirilmiş ürün gamı, müşteri memnuniyetinin yanı sıra rakiplerinden ayrışan daha ileri teknolojileri barındıracak. Genesis modellerinde kendine has kanatlı Genesis amblemi kullanılacak. Markanın imajını ve kalitesini simgeleyecek olan model serisi “G” harfiyle sunulacak. Örnek olarak vermek gerekirse yeni modeller Genesis G90, G80 ve G70 olarak adlandırılacak. Genesis, öncelikli olarak Kore, Çin, Kuzey Amerika ve Orta Doğu pazarlarında satışa sunulacak ve daha sonra Avrupa’da da tüm gücünü ve kalitesini gösterecek.