KÜÇÜK KALPLİ DEV

KÜÇÜK KALPLİ DEV
  • Test
  • 15 Mart 2018 18:17
  • A+
    A-

Skoda Octavia, sınıfının üzerindeki boyutları ve geniş yaşam alanıyla rakiplerinden ayrılıyor. Makyajla birlikte sunulan DSG şanzımanlı 1.0 TSI ünite, boyundan büyük işler başarıyor


Çek otomotiv üreticisi Skoda, orta sınıfa yakın boyutlarıyla öne çıkan modeli Octavia ile, kompakt sınıfın en dikkat çekici seçeneklerinden biri olmaya devam ediyor. Kısa bir süre önce küçük bir makyaj operasyonundan geçirilen araç, sade fakat şık tasarımı ve geniş iç hacmiyle öne çıkıyor. Yeni Octavia, yeni nesil 3 silindirli benzinli motoru ve DSG şanzımanıyla konuğumuz oldu.

568 litrelik dev bagaj

Makyajla birlikte farlarında değişikliğe gidilen Octavia, gerçekten farklı görünmeyi başarıyor. İki ayrı birime bölünen farların içte kalanları, ön ızgarayla birleşip şeklini alıyor. Böylece ızgara olduğundan çok daha geniş olarak algılanıyor. Farların altındaki LED aydınlatmalar da önden bakıldığında V şeklini alıyor. Dikdörtgen sis farları ve geniş hava girişli tampon da elden geçirilmiş. Aracın arka bölümünde ise koyulaştırılmış far grubunun dışında dikkat çekici bir yenilik yok. Elit tasarım iç mekanda da devam ediyor. Sade ve temiz çizgilerle şekillendirilen kokpitte 8 inçlik dokunmatik ekran dikkat çekiyor. Son derece başarılı çalışan sistem, genel kalite hissiyle destekleniyor. Ergonomi ve işçilik olarak da başarılı olan kokpitte yeni tip direksiyon ve net göstergeler başarılı detaylar arasında yer alıyor. Aracın tıpkı ön bölümü gibi arka koltukları da bir üst sınıfı aratmayan ferahlıkta. 568 litrelik bagaj da sınıf ortalamalarının bir hayli üzerinde hacim sunuyor.

1.0 silindirli benzinli

REKLAM ALANI

Konuğumuzda yer alan 3 silindirli 1.0 litrelik benzinli ünite, 115 beygir güç ve 200 nm tork üretiyor. 7 ileri çift kavramalı otomatik şanzıman DSG ile kombine edilen turbo beslemeli TSI motor, 1247 kilogramlık aracı hareket ettirmede zorlanmıyor. 0-100 km/s ivmelenmesini 10 saniyede tamamlayan otomobil, saatte 202 kilometre sürate ulaşabiliyor. Ara hızlanmalarda da başarılı olan motor, DSG’nin hünerli vites değişimlerinden sonuna kadar yararlanıyor. Tatlı sert ayarlı süspansiyon sistemi, bozuk zeminde konforu etkilese de, genel olarak yeterli konforu sağlıyor. Aracın yol tutuş yeteneği de benzer özellikte. Benzinli motor, yeterli performansını düşük tüketim değerleriyle süslüyor. Fabrika verilerine göre ortalama tüketim 4.8 litre. Bu ortalamaya ulaşmak kolay olmasa da sabit hızlı sürüşlerde tasarruf potansiyeli yüksek. Bizim kullanımımızda yol bilgisayarına yansıyan ortalamaysa 6.3 litre oldu.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org