Müşteri Deneyimi’nde dünya üçüncüsü
Hyundai Assan, Hyundai Motor Company Global Müşteri Deneyimi yarışmasında üçüncü oldu. Yarışma, toplam 64 ülkeden 74 satış danışmanının katılımıyla gerçekleştirildi.
Satış ve Satış Sonrası faaliyetlerinde her zaman müşteri memnuniyetini hedefleyen Hyundai Assan, yine zirveye oynamaya devam ediyor. Geçtiğimiz günlerde Seul-Güney Kore’de düzenlenen “Global Müşteri Deneyimi Yarışması’n¬da dünya üçüncüsü olarak ülkemize madalya ile dönen Hyundai Assan, iddiasını almış olduğu bu önemli zafer ile pekiştirmiş oldu. Satış danışmanı kategorisinde üçüncü olarak önemli bir başarı gösteren Hyundai Erk Otomotiv Satış Danışmanı Pınar Bingöl, Türkiye’deki birinciliğin ardından uluslarası arenada da dikkatleri üzerine çekti. Toplam 64 ülkeden 74 satış danışmanının katılımıyla gerçekleştirilen yarışmada ülkemizi tem¬sil eden Pınar Bingöl, mülakat, yazılı sınav ve rol canlandırma olmak üzere üç bölümden oluşan yarışmada hünerlerini gösterdi.
En sevilen marka olmak istiyoruz
Genel klasmanda dünya üçüncüsü olarak öne çıkan temsilcimiz, para ödülü, plaket ve madalya ile ödüllendirildi. Bu sonuçla, Hyundai Assan satış kategorisi genel klasmanda ilk defa uluslararası bir başarı elde etmiş oldu. Hyundai Assan Genel Müdürü Önder Göker, bu önemli başarıyla ilgili olarak, “Markamızın müşteri memnuniyeti konusunda uzun yıllardır yapmış olduğu özverili çalışmalar ve müşteri deneyimine verdiği önem, artık meyvelerini vermeye başladı. İlerleyen dönemlerde, tüm bayi teşkilatımızdaki arkadaşlarımızın benzer başarılara imza atacaklarından eminim. Çünkü, Hyundai markası olarak en çok satan değil en çok sevilen marka olmayı arzuluyoruz. Ülkemizi yurt dışında gururla temsil eden Pınar Bingöl’ü de üstün başarısından dolayı tebrik ediyorum” dedi.