Otomatik gelen ekonomi

Otomatik gelen ekonomi
  • Genel
  • 6 Temmuz 2019 10:00
  • A+
    A-

Dacia Sandero Stepway, kaslı tasarımı, tasarruflu motorları ve makul fiyatıyla test konuğumuz oldu. Araçta sunulmaya başlanan otomatik vites seçeneği ise konforuna düşkünleri mutlu ediyor

Fiyat-performans oranı yüksek modelleriyle pazarda büyük bir atılım gerçekleştiren Dacia, artık makul fiyata otomatik vitesli otomobil sahibi olmanın da yolunu açtı. Özellikle crossover modelleriyle öne çıkan marka, küçük modeli Sandero Stepway’i Easy-R isimli yeni şanzıman seçeneğiyle pazara sundu. Hem benzinli hem dizel motorlarda kullanılan yeni yarı otomatik şanzıman, markanın eksik kaldığı tek alanda da hamle yapmasının yolunu açtı. Gösterişli tasarımı, yerden yüksek yapısı ve uygun fiyatıyla dikkat çeken araç, artık otomatik şanzımanın rahatlığını da sunuyor.

36 MİLİMETRE DAHA YÜKSEK

REKLAM ALANI

Sert bakışlı bir yüzü andıran ön tasarımıyla dikkat çeken araç, sınıfının en havalı temsilcilerinden. Yerden yüksekliği 173 milimetreyi bulan araç, SUV modellerle yarışacak kadar araziye şartlarına uygun tasarlanmış. Standart Sandero modellerinden 20 milimetre uzun, 28 milimetre geniş ve 36 milimetre de yüksek olan Stepway, kaslı görünümüyle sınıfının hakkını veriyor.

Geniş iç mekân kalite açısından rakiplerden geri kalsa da fiyatına göre sunduklarıyla büyük bir avantaj sağlıyor. İç mekandaki yeni kaplamalar kalite algısını artırmış. Üstelik küçük bir ekstra ödemeyle 7 inçlik dokunmatik ekranlı multimedya ve navigasyon sistemine sahip olmak da mümkün.  İç mekânda hem ön hem arka bölümde ferah bir yaşam alanı oluşturulmuş. 320 litrelik bagaj da kullanışlı.

EMEKTAR DİZEL HÜNERLİ

SanderoStepway’da1.5 litrelik emektar dizel ünite görev yapıyor. 90 beygir güç ve 220 nm tork üreten motor, 6 ileri otomatik şanzımanla (Easy-R) gücünü ön tekerleklere aktarıyor. Otomatik şanzıman, manuele göre biraz daha iyi ivmelenme ve düşük tüketim vadediyor. 0-100 km/s ivmelenmesini 12 saniyede tamamlayan araç, saatte 166 kilometre sürate ulaşabiliyor.

Akıcı bir sürüş vadeden araç, yüksek tork sayesinde canlı bir yapıda. 16 inçlik alaşım jantlar ve geniş lastiklerin de desteğiyle aracın yol tutuş yeteneği de beklentilerin üzerinde. Fabrika verilerine göre ortalama tüketim 3.8 litre. Bu rakam, manuel şanzımana göre 0.2 litre daha düşük. Bizim kullanımımızda ortaya çıkan 5 litrelik ortalama da başarılı.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org