Bu Mazda MX-5 FR daha sert

Bu Mazda MX-5 FR daha sert
  • Test
  • 29 Ekim 2019 16:27
  • A+
    A-

Sportif otomobil pazarının en küçük üyelerinden Mazda MX-5, artık yeni bir karoser seçeneğine sahip. RF isimli yeni versiyon, üstü açıkken de kapalıyken de çok şık görünüyor.

Dünyanın en çok satılan roadster modeli olarak bilinen Mazda MX-5, yeni jenerasyonuyla çok daha iyi bir otomobil haline geldi. Araçta kullanılan yeni Skyactiv motor, hafif karosere başarılı bir performans sağlarken, düşük tüketim ve keyifli sürüşü bir araya getiriyor. Efsane modele, RF isimli yeni bir versiyon ekleyen marka, çok şık bir spor otomobil ortaya çıkarmış. Sinirli bakışları ve kompakt boyutlarıyla öne çıkan araç, yine iki kişilik oturma düzenini sahip. Tavanı elektrikli olarak açılıp kapatılabilen araç, bunun için sadece 13 saniye ihtiyaç duyuyor. Üstelik bunun için durmaya da gerek yok, 10 km/s sürate kadar bu işlemi gerçekleştirmek mümkün. Aracın sadece tavanı açılıyor. Bu tasarım, 90’ların targa modasını akıllara getiriyor. Uzunluğu sadece 3.91 metre, yüksekliği ise 1.23 metre olan araç, ilk bakışta süperspor otomobilleri andırıyor. Çift çıkışlı egzozlar da bu imajı destekliyor.

Recaro ve Bose imzası

REKLAM ALANI

Aracın iç mekanı dışarıdan bakıldığında sıkışıkmış izlenimi verse de gerçek öyle değil. Son derece alçak olan kabine yerleştiğinizde şaşırtıcı derecede rahat bir alan ortaya çıkıyor. Tabii ki bu standart bir otomobil değil ve aynı genişliği beklemek hayal. Recaro imzalı spor koltuklar gerçekten etkileyici. 7 inçlik dokunmatik ekran kaliteli, Bose markalı ses sistemiyse oldukça güçlü ve pürüzsüz. Koltuk kafalıklarında da hoparlör kullanılmış. Manuel şanzıman kısa yollarıyla hızlı sürüşlere uygun. 127 litrelik bagaj da roadster versiyondan sadece 3 litre daha küçük.  

131 beygirlik benzinli

MX-5 RF’te 1.5 litrelik benzinli motor kullanılıyor. 6 ileri manuel şanzımanla kombine edilen yeni motor, Skyactiv teknolojisine sahip. 131 beygir güç ve 150 nm tork üreten motor, gücünü arka tekerleklere iletiyor. 0-100 km/s ivmelenmesini 8.6 (Roadster: 8.3 saniye) saniyede tamamlayan araç, saatte 203 kilometre sürate ulaşabiliyor. Arkadan itişli olmasına rağmen izinden çıkmaya pek de niyeti olmayan araç, zorlandığında kontrollü şekilde arkasını bırakıyor. Sunduğu tüm eğlenceye rağmen MX-5, yeni motoruyla oldukça tasarruflu bir otomobil. Fabrika verilerine göre ortalama tüketim 6.1 litre. Bizim karma kullanımda 6.7 litrelik ortalama elde ettik.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org