Petrol Ofisi CMO’su Beril Alakoç, “Türkiye’nin En Etkin 50 CMO’su” arasında
Fortune Türkiye ve DataExpert iş birliği ile yapılan, markaların yatırım getirisini arttırmasında büyük sorumluluk üstlenen CMO’lara yönelik gerçekleştirilen “Türkiye’nin En Etkin 50 CMO’su” araştırması sonuçları açıklandı.
Petrol Ofisi gibi çok önemli bir markanın son dönemde kaydettiği gelişmelere katkıda bulunmaktan duydukları memnuniyeti vurgulayan Beril Alakoç, “Petrol Ofisi Türkiye’nin en büyük 3’üncü şirketi. Köklü, güçlü ve yaygın dev bir yapıya sahip. Yarattığı katkılardan dolayı da Türkiye’nin en önemli değerlerinden biri konumunda. Sektörünün geleneksel lideri ve her alanda, müşteriyi odağına alarak, en iyiyi, en doğruyu yapmaya hedefleyen bir şirket. Son birkaç yıl içinde güçlü adımların atıldığı, önemli gelişmelerin kaydedildiği ve bunların güzel sonuçlarının alınmaya başladığı bir dönem yaşıyoruz. Ekip olarak bu zorlu ancak bir o kadar da güzel sürece katkıda bulunmaktan mutluluk ve onur duyuyoruz” dedi.
En Etkin 50 CMO araştırması sonuçlarına da değinen Beril Alakoç, “Gelişen küresel ekonomik koşullar paralelinde pazarlama departmanları daha fazla sorumluluk üstleniyor. Araştırma sonuçlarında yer alan; pazarlamanın şirketlerin total bütçeleri içindeki payın artışı da CMO’ların bu artan sorumluluğunun somut bir göstergesi ” şeklinde konuştu.
Adayların CMO başarı kriterlerindeki performanslarının Araştırma Danışma Kurulu tarafından incelenmesiyle belirlenen “En Etkin 50 CMO” listesinde yer alan yöneticilere ödülleri, 18 Şubat Salı günü Hilton Istanbul Bomonti Hotel’de düzenlenen CMO Summit 2020’de gerçekleştirilen özel bir törenle verildi