TOYOTA TÜRKİYE PAZARLAMA DİREKTÖRÜ BARIŞ ERDİM EN ETKİN 50 CMO ARASINDA
Toyota Türkiye Pazarlama Direktörü Barış Erdim, Fortune Türkiye ve DataExpert işbirliği ile düzenlenen Türkiye’de “En Etkin 50 CMO” arasındaki yerini aldı.
Türkiye’nin en prestijli ve saygın araştırmalarından biri olarak kabul edilen ve Barış Erdim’in ikinci kez layık görüldüğü “En Etkin 50 CMO”, günümüzde değer odağının yaratılmasında büyük etkileri olan CMO’ların, yeni dünyanın rekabet ortamında yükselen değerine dikkat çekmek amacıyla düzenleniyor.
Toyota Türkiye Pazarlama Direktörü Barış Erdim, Fortune 500, ISO 500 listeleri, borsaya kote, ciro, karlılık, sektördeki yeri, çalışan sayısı yönünden incelenen binin üzerindeki şirket arasından seçilen 400 kuruluşun üst düzey pazarlama yöneticileri (CMO) arasından ilk 50 içinde olmaya layık görüldü. Araştırma, danışma kurulunun oylama ve değerlendirmeleri sonucunda başarılı performanslarıyla dikkat çekenler arasından yapıldı. Erdim ödülünüCMO Summit 2020’de düzenlenen törende aldı. CMO Summit 2018’de düzenlenen “Dijital Dönüşüm ve Marketing 5.0” paneline de katılan Toyota Türkiye Pazarlama Direktörü Barış Erdim, burada yaptığı konuşmada dijitalleşmenin önemine ve Toyota’nın pazarlama alanındaki gerçekleştirdiği dijital ve teknolojik çalışmalara değindi.