Önce Tedbir Diyen Turpak, COVID-19 Virüsüne Karşı Sıkı Önlemler Alıyor.
Turpak “Evden” 7/24 Desteğe Devam Ediyor.
Turpak, 8000 akaryakıt istasyonuna sunmuş olduğu 7/24 kesintisiz Çağrı Merkezi, Yazılım, Proje, Muhasebe, Satış ve Alarm yönetim hizmetini, 3000 istasyon için verdiği EPDK mutabakat hizmeti ve 1000 istasyon için WSM ( Sızıntı takip ) hizmetini, tüm dünyada yayılımını sürdüren COVID 19 virüsü sebebi ile alınmış olan iş sürekliliği tedbirleri kapsamında 23.03.2020 tarihi itibarı ile uzaktan çalışma yöntemine geçirmiştir.
Kullanılan santral sistemi üzerinden entegrasyon yapılarak personellerinin evlerine konumlandırılan bilgisayarlar ile hizmet verilen istasyonlar, 7/24 kesintiye uğramadan ofis ortamında olduğu gibi telefon ile ulaşabilmektedirler. Çağrı merkezine gelen tüm çağrılar santral sunucu üzerinden yönetildiği için çağrılara ait tüm detaylar KPI raporlarına yansımaya da devam etmektedir.Paneli aç/kapa: Diğer Bilgiler