OTOMOL’de Robot ile servis!
Koronavirüs(Covid-19) salgını sebebiyle sosyal mesafe ve hijyen konusunda hassas olduğumuz bu dönemde otomotiv sektöründe Premium segment markaların ikinci el satış ve yetkili servis operasyonlarını yürüten OTOMOL, robot ile servise başladı.
ADA robot danışmada müşterileri karşılıyor, ilgili müşteri temsilcisine götürüyor; onlara çay, kahve servisi yapabiliyor, ilave bir istekleri varsa onu da kafeden gidip getiriyor. Ayrıca ADA robot OTOMOL’ün sunduğu hizmetlerin tanıtımını yaparken, servis hizmeti alan müşterilerle sesli yanıt sistemi ile müşteri memnuniyet anketleri yapabiliyor.
OTOMOL CEO’su Uğur Sakarya ‘’ ADA robot OTOMOL’ün inovatif yönünü ortaya koyan, aynı zamanda Koronavirüs salgını döneminde müşterilerin sosyal mesafe ve hijyen kaygılarını ortadan kaldıran bir proje. Bir haftadır servis verdiği müşterilerimizden çok olumlu tepkiler aldı. Müşterilerimiz kahvesini ADA robotun elinden hem daha hijyenik şekilde içiyor, hem de onunla sohbet edip hoşça vakit geçiriyor.’’ dedi.