Audi yeni marka stratejisine geçti

Audi yeni marka stratejisine geçti
  • Genel
  • 4 Ekim 2020 09:51
  • A+
    A-


Audi, “Vorsprung” u yeniden tanımlıyor: Yeni marka stratejisini açıklayan Audi, insanları; değerleri ve ihtiyaçlarıyla birlikte marka stratejisinin merkezine koyuyor. Sürdürülebilirlik, dijitalleşme ve tasarımın ana temalar olmaya devam ettiği yeni stratejide sürdürülebilir ve dijital premium mobiliteye geçişe verilen önem yeni bir sloganla çiziliyor: ““Future is an Attitude””.

Bu görsel boş bir alt niteliğe sahip; dosya adı 1601555218_Audi_New_Brand.jpg

Premium mobilitenin geleceğini şekillendirmek

Marka stratejisine yaptıkları yeniliklerle, ‘Vorsprung’a çağdaş bir tanım getirmeyi ve geleceğe, bir başka deyişle yeni bir otomotiv çağına ve müşterilerine hazır hale gelmesini sağlamayı amaçladıklarını söyleyen Audi Markası’ndan sorumlu Kıdemli Başkan Yardımcısı Henrik Wenders “Audi markasının amacı teknoloji ile insanların hayatlarını iyileştirmek ve topluma katkı sağlayabilmek; Premium mobilite ile geleceğin şekillendirilmesi ve heyecan verici deneyimler oluşturulmasıdır” dedi. Audi, yeni marka stratejisine geçiş nedeniyle başlatılan küresel kampanyasıyla elektrikli, dijitalleşmiş ve duygu dolu bir geleceğin yolunu gösteriyor. Markanın yenilikçi gücünü temsil eden, Audi e-tron Sportback gibi mevcut modellere ek olarak, Audi AI: ME ve Audi Q4 Sportback e-tron concept gibi vizyoner otomobiller de görücüye çıkıyor.

REKLAM ALANI

“Future is an Attitude”iletişim yaklaşımı kapsamında, Audi dünya çapındaki pazarlama faaliyetlerini, kültürel ve ülkelere özgü gereksinimleri dikkate alarak, tek bir şemsiye altında topluyor. “Teknoloji ile bir adım önde” markanın sloganı olmaya devam ederken, tüm kreatif uygulamalar, Hamburg merkezli ajans thjnk’in sorumluluğunda yürütülüyor. Televizyondan dijital platforma kadar tüm iletişim kanalları aracılığıyla yürütülecek kampanyada oluşturulan tüm içerikler, yeni açılan web sitesi “progress.audi” çatısı altında toplanacak ve kullanıcılara başka arka plan hikayeleriyle de sunulacak. Yeni marka kampanyası çerçevesinde, yeniden kurgulanan Audi kurumsal kimliği tüm dünyada ilk kez bugün görünür hale geliyor. Markanın yenilikçi premium imajı ile lanse eden bu kimlik, sadeleştirilmiş görsel dilde kendini gösteriyor.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org