Kompakt HB Sınıfının En Radikali

Kompakt HB Sınıfının En Radikali
  • Test
  • 4 Ekim 2021 09:00
  • A+
    A-

Citroen, yeni nesil C4 ile kompakt HB sınıfında farkı bir otomobil arayanlara hitap ediyor. Farklı tasarımı, konforlu sürüşü ve ekonomik dizel motoruyla C4, pazarın en iddialı modelleri arasında yer alıyor.

Citroen, yeni nesil C4 ile kompakt sınıfta taşları yerinden oynattı. Kompakt bir HB’nin kullanışlılığını yeni moda crossover’ların yüksekliği ile birleştiren Fransız marka, yeni C4 ile konuğumuz oldu.  

GÜÇLÜ DİZEL MOTOR

REKLAM ALANI

Marka, yeni C4 ile bilinen HB çizgilerinin ötesine geçerek, crossover’ları aratmayan bir araç ortaya çıkardı. Kaslı hatları, ilgi çekici far tasarımı ve basık tasarımın getirdiği uzunluk hissi, C4’ü sınıfının en dikkat çekici otomobillerinden biri haline getirmiş.

Bu hafta dizel-otomatik versiyonuyla konuğumuz olan yeni C4, zengin donanımı ve konforuyla öne çıkıyor. Uzun motor kaputuyla dikkat çeken araç, köşelere yerleştirilmiş beşgen farları, üzerine yerleştirilen krom panjur ve logosuyla farklı bir görünüm vadediyor. Aracın arka tasarımıysa tam anlamıyla radikal. İki parçalı far grubu, bagaj kapağına entegre spoyler ve sportif tampon, Fransız mühendislerin bu işe kafa yorduğunu net şekilde ortaya koyuyor. Şık jantlar ve geniş cam yüzeyler de farklı tasarımı tamamlıyor.

Aracın iç tasarımı da farklı olmayı başarıyor. Büyük multimedya ekranı, dijital göstergeler ve silindir şeklinde tasarlanmış şanzıman kumandası, dikkat çekici ayrıntılar arasında. Aracın koltukları ise ayrı bir dünya. Son derece yumuşak koltukların, rahatlık konusunda çok az rakibi var. Aracın ön bölümündeki ferahlık, arkada oturanlar için de sunuluyor. Büyük camlar da iç mekanın aydınlık olmasını sağlıyor.

380 litrelik bagaj hacmi de oldukça kullanışlı. Yeni C4, bize 1.5 litrelik dizel motor seçeneğiyle konuk oldu. 130 beygir güç ve 300 nm tork üreten dizel ünite, gücünü 8 ileri otomatik şanzımanla ön aksa iletiyor. 1314 kilogramlık otomobile yeterli performansı sağlayan motor, aracı 0’dan 100 km/s sürate 10.6 saniyede ulaştırıyor. Şanzımanın hızlı ve sarsıntısız değişimleri sayesinde ara hızlanmalarda torku oldukça verimli kullanan araç, saatte 206 kilometre hıza kadar nefesini tutabiliyor.

KONFORUYLA ŞAŞIRTIYOR

Aracın konforlu sürüşüne katkı sağlayan şanzıman, aynı zamanda tüketimin de düşük kalmasına yardımcı oluyor. Fabrika verilerine göre aracın ortalama tüketimi 3.8 litre. Bizim kullanımımızda elde ettiğimiz 5.2 litrelik ortalama da oldukça başarılı. Yumuşak süspansiyon sistemine rağmen yol tutuş yeteneği oldukça yüksek tutulan otomobil, konforuyla büyülüyor. 

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org