TEKNOLOJİDE ÇİFT SİLİNDİR

TEKNOLOJİDE ÇİFT SİLİNDİR

Volkswagen ailesinin en sevilen otomobillerinden biri olan Golf, ilk olarak 1974 yılında üretimi için düğmeye basıldı. Şuana kadar 7’nci nesliyle günümüze kadar gelen markanın ödüllü modeli herkes için iyi bir seçenek

VW golf test2

Volkswagen, Golf’ü 7’nci nesliyle pazara sunmasının ardından bir dizi ödülü de beraberinde getirdi. 2003 yılında beş, 2009’da 6’ncı nesliyle yer alırken şuan 2013 ve 7’nci nesliyle misafirimiz oluyor. Her neslinde olduğu gibi bu seferde ödül yağmuruna tutulan model, başarıyı da beraberinde getirdi. Aracın özellikle dış tasarımında daha keskin hatlar seçildi. Aerodinamiğe net duran bu hatlar aracın atletik duruşundan taviz vermiyor. Ön yüzde artık olmazsa olmazlardan olan gündüz LED’leri Golf 7’de U şeklinde konumlandırılarak diğer modellerden farklı bir görünüm kazanmış. Daha keskinleşen ön far blokları, arka kısma geçtiğimizde yine sert duruşundan taviz vermiyor. Golf 7’nin boyutlarına bakacak olursak, uzunluğu 4.25 metre, genişliği 1.79 metre, yerden yüksekliği ise 1.52 metre olarak sunulmuş. Bu boyutlarıyla önce ki neslinden minimum düzeyde değişiklikler görülüyor.

REKLAM ALANI

VW golf test3

Kullanışlı iç hacim

Volkswagen Golf’ün iç mekânına girdiğimizde, köklü bir değişikliğin olduğunu göremiyoruz. Fakat kullanışlılığı ve konforuyla misafirimiz hafif bir tebessüm bırakıyor. Golf hayranlarını üzmeyen iç mekân da kendimizi daha özel hissediyoruz. Direksiyon simidi üzerinde yer alan kısa yol tuşları kolay ve anlaşılır. Göz yormayan bu tuşlarda aracın bütün ayrıntıları yer alıyor. Zaman zaman yer verilen piyano boyası kalite algısını yükseltiyor. Tüm ailede olduğu gibi far grubu direksiyonun sol tarafında konumlandırılmış. Göstergelerin orta kısmında yer alan yol bilgisayarında her ayrıntıya yer verilmiş. Orta konsolda 5.8 inçlik bir ekrana yer verilmiş ve bu ekran üzerinden de MP3, Bluetooht ve navigasyon gibi bir dizi özellik sunuyor. Bir çok saklama gözünün yer aldığı misafirimizde, arka koltukta baş ve diz mesafesi açısından sorun yok.

VW golf test5

100 km’de 4.7 litre

Volkswagen Golf ile yine bir dizi motor seçeneği de sunuyor. 1.4 litrelik TSI motor 140 beygir güç sunarken, 1.2 litrelik TSI 105 beygir, 1.4 TSI 122 beygir ve 1.6 litrelik TDI motor ekonomik sürüşler vaadediyor. Test konuğumuz olan benzinli ünite 7 ileri DSG şanzıman ile kombine edilmiş. 4500d/d’den itibaren 140 beygir güç sunan model, 250 Nm’lik torku 1500d/d’den itibaren üretiyor. Maksimum 212 kilometre hız yapan Golf, 0-100 kilometre hızlanmasını 8.4 saniyede tamamlıyor. Golf yakıt tüketimi konusunda da başarılı. Fabrika verisine göre 100 kilometrede 4.7 litre tüketen araç, bizim testimiz boyunda 6 litre seviyelerinde seyrederken daha sakin yollarda fabrika verisini yakalamak hiçte zor değil. Konfor odaklı olan Volkswagen Golf darbeleri emiyor ve ses yalıtımı konusunda da bir önceki neslinden çok daha iyi diyebiliriz. DSG şanzıman seçeneği hızlı vites geçişleriyle meşhur ve bu ataklığı bize gerçekten hissettiriyor. Golf’de en dikkat çekici detay ACT teknolojisi. Aktif silindir yönetimi diye adlandırılan bu sistem, 1250 ile 4000 d/d arasında ve 120 Km/s’nin altındaki sürüşlerde dört silindirden ikisinin subaplarını kapatıyor. Ayrıca 2. ve 3 silindirlere yakıt püskürtülmüyor ve ateşleme olmuyor. Volkswagen Golf, 46 bin 600 liradan satışa sunulurken test aracımız olan dizel seçeneği 52 bin 700 liradan başlıyor.

VW golf test4

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org