Rakiplerini Katlar mı? Peugeot 308
Tasarım konusunda özellikle son nesilde önemli adımlar atan Peugeot 308, bambaşka bir otomobil ile karşımıza çıktı. Peki rakiplerini katlar mı?
Baştan aşağı yenilenen 308’in etkileyici tasarımı ilk görüşte otomobil severleri kendisine hayran bırakmayı başarıyor. Bunun yanı sıra yeni PEUGEOT 308, geniş iç mekân tasarımıyla da arka koltuk kullanıcılarına daha fazla alan sunuyor. Yeni PEUGEOT 308, imza “Aslan Dişi” LED gündüz sürüş farları ve “Aslan Pençesi” yeni arka stop tasarımı ile PEUGEOT’nun DNA’sını en iyi şekilde yansıtıyor. En güncel PEUGEOT i-Cockpit® 3D (kompakt direksiyon simidi, yükseltilmiş ön gösterge paneli ve kişiselleştirilebilen i-Toggles’a sahip dokunmatik multimedya ekranı) ve sürüş destek sistemleriyle ileri teknolojinin gelmiş olduğu en son noktayı temsil ediyor.
KUSURSUZ KOKPİT
Dış tasarım kadar kokpitte de önemli değişimler modelde sunulmuş. Özellikle i-toggle teknolojisiyle orta ekranın kullanımını bir hayli kolaylaştırıyor. Kalite algısı iç mekanda arttırılmış. Buna ek olarak 3 boyutlu gösterge paneli ve büyük multimedya ekranı dikkatlerden kaçmıyor. Eşya gözü konusunda da iddialı olan model, arka alanda da baş ve diz mesafesi konusunda başarılı.
GÜÇLÜ BENZİNLİ MOTOR
Peugeot 308, 1.2 litrelik turbo benzinli motor ile geliyor. 130 Bg güç ve 300 Nm tork değerine sahip olan model 8 ileri tam otomatik şanzıman ile kombine edilmiş. Vites geçişleri sarsıntısız olan modelde ara hızlanmalarda başarılı. Eco Normal ve Spor modlarını da modelde sunan Peugeot, farklı sürüş dinamiklerini size vaat ediyor.
YALITIM VE KONFOR NASIL?
Süspansiyon konusunda orta sertlik sunan Peugeot 308, zemin çok bozulduğunda özellikle arka süspansiyonların sesli çalışmasıyla rahatsız edebiliyor. Bunun dışında yol sesini başarılı şekilde absorbe eden 308, motor sesi konusunda da başarılı.