Chery Group’un Aylık Satışları İlk Kez 280 Bin Adedin Üzerine Çıktı!
Çin’in otomotiv alanındaki öncü ve lider markalarından Chery, yeni bir rekora daha imza atmayı başardı. Kasım ayında, 2023’ün aynı dönemine göre satışlarını yüzde 32,2 artıran Chery Group, ulaştığı 280 bin 463 adetlik satış hacmiyle aylık satış rekorunu yeniledi. Chery marka satışları ise kasım ayında 164 bin 225 araca ulaştı. İlk 11 aylık dönemde de toplam satışlarını bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 31,2 artıran Chery, 1 milyon 443 bin 55 adetlik araç satışına ulaştı. Kasım ayı, mükemmel pazar performansının yanı sıra “Küresel Chery” ve “Kaliteli Chery” gibi atılımlara sahne oldu ve böylece önemli bir dönüm noktası olarak tarihe geçti.
Dünyanın önde gelen otomotiv üreticilerinden Chery, gerçekleştirdiği büyüme hamlesi ve yenilikçi ürünleriyle satış performansını artırmaya devam ediyor. Şirketin üst düzey Ar-Ge yeteneğiyle geliştirip pazara sunduğu modeller, kullanıcıların her geçen gün daha fazla beğenisini kazanıyor. Bunun en önemli göstergesi olarak Chery Group, kasım ayında satışlarını 2023’ün aynı dönemine göre yüzde 32,2 oranında artırmayı başardı. 280 bin 463 adetlik satış hacmine ulaşan Chery Group, böylece aylık satışlarında yeni bir rekor kırdı ve ilk kez 280 bin adedi aşmış oldu.
1 milyonuncu TIGGO 7 kasımda ihraç edildi!
Ocak-kasım döneminde grubun toplam satışları geçen yıla göre yüzde 38,4 artışla 2 milyon 305 bin 411 araca ulaştı. Bunun dışında Chery markası kasım ayında 164 bin 225 araç sattı ve 11 aylık dönemde toplam satışlarını bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 31,2 artışla 1 milyon 443 bin 55 araca çıkardı. TIGGO 7’nin şampiyon model olarak kasım ayında 1 milyonuncu ihracatını gerçekleştiren Chery, küresel pazarlardaki istikrarlı büyümesi adına güçlü bir adım attı. Kasım ayı, olağanüstü pazar performansının yanı sıra “Küresel Chery” ve “Kaliteli Chery” gibi atılımlara sahne oldu ve böylece önemli bir dönüm noktası olarak tarihe geçti. “Küresel Chery”, bir dünya markası olma yolunda yeni bir kilometre taşına imza atarak küresel operasyon stratejisini derinleştirmeye devam ediyor. Bir milyonuncu TIGGO 7 ihracatı, Chery’nin dünya pazarlarındaki gücünü vurguluyor ve küreselleşme sürecinde önemli bir adıma işaret ediyor. Chery, “Çin’de, Dünya İçin” geliştirme felsefesine sıkı sıkıya bağlı kalarak; ürünlerin yerel düzenlemelere uymasını, pazar ihtiyaçlarına uyum sağlamasını ve yüksek rekabet gücüne sahip olmasını sağlamak üzere yurtdışı pazarlarına yönelik derinlemesine bir kişiselleştirme ve geliştirme çalışmaları yürütüyor. Chery aynı zamanda, “Bir yerde, bir yer için” yerelleştirme stratejisine bağlı kalarak yerel topluluklara aktif olarak entegre oluyor ve bölgesel ekonomik ve sosyal kalkınmaya katkıda bulunuyor. Chery Group, 2024 yılında Fortune’un “En Çok Hayranlık Duyulan Çinli Şirketler Listesi”nde araçlar ve bileşenler kategorisinde yer alarak üstün performansıyla takdir topladı. Bu onur, Chery’nin otomotiv sektöründeki liderliğini takdir ediyor ve zengin ürün çeşitliliğine sahip bir kurumsal grup olarak üstün becerilerini ve etkisini vurguluyor. Bu başarı, Chery’nin küresel otomotiv endüstrisindeki rekabet gücünü ve marka değerini yansıtıyor ve küresel otomotiv sektöründeki önemli konumunu daha da güçlendiriyor.
Küresel Olimpiyatlar’da 7’nci altın madalya!
“Kaliteli Chery” ise, Çin otomobillerinin mükemmelliğini sergileyerek uluslararası bilinirlik kazanmaya devam ediyor. 11-13 Kasım tarihleri arasında Sri Lanka’nın Colombo kentinde 49. Uluslararası Kalite Kontrol Çevreleri Sözleşmesi (ICQCC) düzenlendi. Çin’i temsil eden Chery Optimize QC ekibi, 14 ülke ve bölgeden gelen 596 QC ekibi arasından sıyrılarak konferansın en büyük ödülü olan Altın Ödülünü kazandı. Bu aynı zamanda Chery’nin “Kaliteli Olimpiyatlar” olarak bilinen bu uluslararası yarışmada 7’nci Altın Ödülü olarak öne çıktı. Sektörün geleceğine umutla bakan Chery, yenilik ve kaliteye odaklanmaya, ürün yapısını sürekli olarak optimize etmeye ve hizmet seviyelerini artırmaya devam ediyor. Chery ayrıca otomotiv sektörünün gelişimini desteklemek ve uluslararası tüketicilere daha yüksek kaliteli ürün ve hizmetler sunmak üzere uluslararası ortaklarla iletişim ve iş birliğini güçlendirerek küresel operasyon stratejisini derinleştirmeye devam edecek.