Ekonomik SUV

Ekonomik SUV

Peugeot 2008, küçük SUV rekabetinde ön plana çıkmaya çalışıyor. Geniş ve konforlu iç mekanın dışında 1.6 HDi motorunun ekonomikliği ile 2008 bunu başarıyor.

2008 test2

Küçük sınıf SUV’ların rekabetinin artması ile birçok marka yeni modellerinle bu sınıfta oyuncu oldu. Rekabetin arttığı küçük sınıf SUV pazarına Peugeot 2008’le dahil oldu. 2008 markanın lokomotifi olmasa da çok satacağını gösterdi. Aldığı ödüllerle de 2008 başarısını göstermiş oldu. 208’in platformu üzerine yapılan 2008, kardeşi ile birçok ortak özellik taşıyor. Bu sayımızsa Peugeot 2008 1.6 HDi’yi test ettik.
2008’de Peugeot’nun yeni tasarım anlayışını görüyoruz. 2008, platformunu kullandığı 208’in biraz çekiştirilmiş hali gibi duruyor. Gündüz farlarını da barındıran farlar 208’in farlarına oldukça benziyor. Krom panjur iri yapısı ile şık duruyor. Kromaj sis farlarının kenarlarında da kullanılarak şıklık devam ettiriliyor. Tampon altlarında ve karşpiyeldeki siyah bölümler ve şişirilmiş çamurluklar otomobile SUV karakteri kazandırıyor. Bombeli tavanda kullanılan tavan rayları da otomobile ayrı bir hava katıyor. Bombe araca yandan bakıldığında daha iyi hissediliyor arka kapıdan itibaren yükselen tavan araca ayrı bir karakter katıyor.

REKLAM ALANI

2008 test5

2008’in arka kısmı sade bir yapıya sahip. Keskin hatlardan uzak olan atka kısımda yeni nesil stop gurubunun 2 parçalı olduğunu görüyoruz.
Peugeot 2008‘in iç mekanının 208’e benzetmek çok mümkün. Küçük çağlı direksiyon simidi, gösterge tablosu, orta konsoldaki ekranı ve diğer detaylar 208’den fazlasıyla yararlanıldığını gösteriyor.
Sürücü koltuğundaki yan destekler hafif arazi şartları için sürüş konforuna destek oluyor. Arka koltuktan itibaren başlayan bombe iç mekanın daha ferah olmasını sağlıyor.
Orta konsol son derece ergonomik .Kullanılan ekranda aracın tüm bilgilerini görebiliyorsunuz. Ayrıca müzik sistemi ve klima gibi detayları da bu ünite ile ayarlayabiliyorsunuz. Müzik sistemine direksiyon üzerindeki butonlarla da müdahale edebiliyorsunuz. Butonlara alışmak kolay ama simidin çapına alışmak zaman alıyor. Gösterge paneli rahat okunuyor ve içindeki bilgi ekranı da oldukça işlevsel.

2008 test4

PSA Gurubu’nun yeni nesil dizel 1.6 motoru birçok modelde olduğu gibi 2008’de de görev yapıyor. 1560 cc hacmindeki motor 4000 d/d’da 92 HP güç üretiyor. Motorun maksimum torku ise 1750 d/d’da 230 Nm. Turbo beslemeli dizel motorunda start&stop özelliği bulunuyor. Bu da yakıt tüketimine katkıda bulunuyor.
Şehir içinde 4.7 lt/100 km, şehir dışında 3.6 lt/100 km ve ortalama 4.0 lt/100 km olan yakıt tüketimim değerleri aracın tutumlu olduğunu gösteriyor.
Performans konusunda da bu sınıftaki dizel bir SUV’dan bekleneni veren 2008 1.6 HDi’nin maksimum hızı 181 km/s. 0-100km/s hızlanma değeri ise 11.5 sn.
Peugeot 2008’in ferah iç mekanı ve konfora dayalı süspansiyon sistemi otomobili hafif arazi şartlarında başarılı hale getiriyor. Tabi ki bu araçtan profesyonel bir arazi performansı beklenemez o yüzdende asfalt üzerindeki performansı daha önemli. 2008, başarılı bir aile otomobili ve 1.6 HDi motoru ile de tasarruflu bir yapısı var dememiz mümkün.

2008 test3

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org