ALTIN DİREKSİYONUN YENİ SAHİBİ
İstanbul’da Geçtiğimiz Günlerde Avrupa’nın En Prestijli Otomobil Ödüllerinden Olan Uluslararası Altın Direksiyon 2013 Kazananları Açıklandı. Yeni Mazda3 Bu Yıl Türkiye Kompakt Sınıf Kategorisinde Birinciliği Elde Etti
Mazda Türkiye Genel Müdürü Nurkan Yurdakul “Altın Direksiyon 2013” ödül töreninde Türkiye Kompakt Sınıf Birincisi olan Yeni Mazda3’ün ödülünü Auto Show Dergisi Yayın Direktörü Erdem Kırım’dan aldı. Göz alıcı KODO- Hareketin Ruhu tasarım felsefesi ve Mazda’nın ultra verimli hafif SKYACTIV teknolojilerinin kullanıldığı 6.nesil araçlarından üçüncüsü olan Yeni Mazda3 aynı zamanda şirketin en çok satanı unvanını da taşıyor. Tüm SKYACTIV Teknolojilerine sahip olan Yeni Mazda3, ultra verimli sıkıştırma sunan 100, 120 ve 165 beygirli benzinli motorlar ve 150 beygirlik temiz dizel motora sahiptir. Mazda’nın yeni bağlantı konsepti, şirketin en çok satan modelinin Avrupa’nın C segmentinde yolcularına online olma olanağı sağlayan ilk modellerinden biri olma özelliği kazandırıyor. Yeni ve geliştirilmiş insan-makine arayüzü (HMI) ile birleştirilen yeni araç içi bağlantı sistemi ile yolcularının güvenli ve kesintisiz bir şekilde online olmasını sağlayan ilk Mazda. Birçok açıdan eski modelden daha geniş olan yeni Mazda3’de öne çıkan özellikler arasında Aktif Sürüş Ekranı, sınıfında nadir olan Mazda’nın yeni göz hizası ekranı ve bilgi eğlence fonksiyonlarının gözle temas kurulmadan etkin şekilde kullanılmasını sağlayan yeniden tasarlanan döner kumanda bulunuyor.
Tarihide Oldukça Kabarık
Bugüne kadar Mazda3, 130’dan fazla ödülü ve dünyanın dört bir yanındaki sürücülerin beğenisini kazandı. Mazda3 sahip olduğu başarı ile o tarihten bu yana alışılmışa meydan okumaya devam ediyor. Mazda’nın orjinal Zoom-Zoom neslinden biri olan bu dinamik spor kompakt modelin birinci jenerasyonu toplam 2,2 milyon adet satarak büyük bir başarı kazandı.
Popülerlik konusunda, ikinci nesil Mazda3, ilk modelin kaldığı noktadan yola devam etti ve günümüze kadar global çapta toplam 1.4 milyon adet satıldı. Hatta 2011 ve 2012 yıllarında Avustralya’da toplamda en çok satan binek araç oldu. Dahası, Mazda3 markayla eş anlamlı olan sağlam güvenilirliği hep sürdürdü: örneğin, 2010 yılında bir numaralı kompakt araç seçildikten sonra, J.D. Power’ın 2011 Alman müşteri memnuniyeti anketinde en iyi model seçildi.