Artık Daha Çekici: Honda Yeni Jazz hibrit

Artık Daha Çekici: Honda Yeni Jazz hibrit
  • Test
  • 2 Ekim 2024 06:45
  • A+
    A-

Honda’nın B segmentindeki ikonik modeli Jazz yenilenerek yeniden karşımızda. Modelde yeni neler var ?

Honda, sevilen kompakt hatchback modeli Jazz’ın Crosstar ve Elegance versiyonlarını satışa sundu. Biz ise Crosstar versiyonuyla teste hızlıca başlıyoruz. B segmentinin en şık oyuncularından biri olan model, iç hacim ve ekonomik yönüyle de müşterileri cezbediyor.

DİKKAT ÇEKİCİ TASARIM

REKLAM ALANI

Jazz Crosstar’ın bal peteği ızgarası, marşpiyelleri, ön ve arka tampon tasarımı daha dikkat çekici bir görünüm sağlıyor. Dış tasarımındaki SUV benzeri görünümünü koruyan Jazz Crosstar’da yine entegre tavan rayları bulunuyor. Özgün renk seçeneklerine sahip Jazz ailesinde, Gün Işığı Beyazı ve Kristal Kırmızı renkleri iki versiyonda da seçenek olarak sunuluyor. Modeller özelinde ise Crosstar versiyonunda sedefli Fiyort Mavi rengi, Elegance versiyonunda da metalik Gece Yarısı Mavisi renk seçenekleri bulunuyor.

FERAH İÇ MEKAN

Jazz’da iç mekân; sade, ergonomik ve kullanışlı tasarımıyla öne çıkıyor. Kullanıcı odaklı ön konsol ferah bir his yaratırken, 7 inç TFT gösterge paneli ve merkezi 9 inç dokunmatik ekran ise yolculukları daha keyifli hale getiriyor. Bagaj hacmi normal kullanımda 304 litre iken, arka koltukların katlanmasıyla 1.205 litreye ulaşıyor. Yakıt deposunun ön koltukların altına yerleştirilmesi, daha geniş bir iç mekân sunarken arkadaki Sihirli Koltuklar farklı kullanım kombinasyonlarına olanak tanıyor. Bu da işlevselliği ve iç mekandaki çok yönlülüğü destekliyor. Ayrıca fren pedalının konumu, ayak açısını optimize ederek daha ergonomik bir ayak yerleşimi sağlıyor. Arka koltuk diz mesafesi 986 mm ile sınıfının ilerisindeyken, koltuk dolgu malzemesi arka yolcuların oturma konforunu destekliyor. Tüm bu özellikler, Jazz’ın iç mekanını şık ve konforlu bir yaşam alanına dönüştürerek sürüş deneyimini daha keyifli hale getiriyor.

VERİMLİ MOTOR

Jazz e:HEV güç-aktarma sistemi, güçlü elektrik motoruyla gelişmiş hızlanma performansı sunarken; verimlilik sağlayan dinamik sürüş özelliklerini koruyor. Crosstar versiyonu ise 108 g/km (WLTP) karbondioksit emisyon değerine ulaşırken; ortalama 4,8 L/100 km (WLTP) yakıt tüketimi ile verimlilik yönünde öne çıkıyor.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org