Atom Karınca: Hyundai i20

Atom Karınca: Hyundai i20
  • Test
  • 7 Mayıs 2023 06:11
  • A+
    A-

Hyundai i20, küçük hacimli benzinli motor seçeneğiyle performansla düşük tüketimi bir arada sunmayı başarıyor. Modelin artıları neler?

Kısa bir süre önce küçük bir makyaj operasyonu geçiren Hyundai i20, güncelliğini koruyan tasarımı ve geniş iç hacmiyle sınıfının iddialı oyuncuları arasında yer alıyor. Markanın tüm modellerinde olduğu gibi sınıfının üzerinde bir yaşam alanı sunan ve zengin donanım listesiyle de rakiplerine gözdağı veren i20, küçük hacimli benzinli motoru ve otomatik vites kombinasyonuyla konuğumuz oldu.

GENİŞ BAGAJ HACMİ

REKLAM ALANI

Türkiye’de üretilen i20, sportif görünümü ve kıvrak yapısıyla dikkat çekiyor. Makyajla birlikte farlarda yapılan değişiklikler oldukça belirgin. Aracın tasarımını daha olgun çizgilerle destekleyen marka, B sınıfındaki iddiasını artırmayı başarmış. Geniş cam yüzeyler, iri farlar ve yüksek omuz çizgisi, tasarımın kilit noktalarını oluşturuyor. Aracın iç mekanında kullanılan çift renk kaplamalar ve ergonomik yapı, aracın kalite ve kullanışlılık hissini artırıyor. 7 inçlik dokunmatik ekranın kullanımı rahat ve tam göz hizasına yerleştirilmiş. Rahat koltuklar ve ele iyi oturan direksiyon simidi de sürüş keyfini artırıyor. Hem ön hem arkada sunulan yaşam alanı yeterince ferah. Üstelik 301 litrelik bagaj da oldukça kullanışlı.

GÜÇLÜ BENZİNLİ MOTOR

Bize 1.0 litrelik benzinli motor seçeneğiyle konuk olan i20, 3 silindirli ünitenin yüksek güç ve düşük tüketim avantajını çok iyi kullanıyor. 7 ileri çift kavramalı otomatik şanzıman DCT ile kombine edilen motor, turbo besleme sayesinde 120 beygir güç ve 172 nm tork üretiyor. Bu sayede 1201 kilogramlık otomobil, 0’dan 100 km/s sürate 10.4 saniyede ulaşabiliyor. Ara hızlanmalarda da keyif veren motorun nefesi saatte 190 kilometre hıza kadar kesilmiyor. Şanzımanın yumuşak geçişleri de konforlu sürüşe katkı sağlıyor. Tatlı sert süspansiyon sistemi, yol tutuş ile konfor dengesini sağlamayı başarıyor. Benzinli ünite, etkili performansını rağmen tüketimde az gözlü değil. Fabrika verilerine göre ortalama tüketim 5.2 litre. Bizim kullanımımızda yol bilgisayarına yansıyan 6.4 litrelik ortalama da yeterince başarılı.  

ZENGİN DONANIM

Elite donanım listesiyle sunulan araçta ESP, VSM, yokuş kalkış desteği, lastik basınç göstergesi, acil durum fren uyarısı, ön/yan/perde hava yastakları,7 inçlik dokunmatik multimedya ekranı, hız sabitleyici, LED entegre farlar, viraj aydınlatmalı farlar, katlanır aynalar, SUV görünümlü gövde kiti, tavan rayları, park sensörü, geri görüş kamerası ve start/stop sistemi gibi uzun bir liste yer alıyor.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org