Business class yenilendi
Audi’nin orta-üst sınıf modeli A6, yeni nesliyle yollara çıkmaya hazırlanıyor. Teknoloji ve güvenlik alanında büyük yenilikler yapılan otomobil, güçlü motorlarıyla dikkat çekiyor.
Alman lüks otomobil üreticisi Audi, A6 modelini yeniledi. Daha iddialı bir tasarım ve donanım özellikleriyle dikkat çeken araç, 8’inci jenerasyonuyla yılın ikinci yarısından itibaren Türkiye’de satışa sunulacak. Yeni A6, tüm motor seçeneklerinde sunulan hibrit teknolojisi, sürüş güvenliğini daha da artıran 39 adet asistan sistemleri, sezgisel kullanım özellikli bilgi ve eğlence sistemleri ve dinamik tüm tekerden yönlendirme sistemi ile otomobilde business class konforunu vadediyor. Dijitalleşme, rahatlık ve sportiflik yönünden, incelikle tasarlanan yeni A6, lüks sınıf otomobiller arasında çok yönlü bir yetenek. Tümüyle dijital ve dokunmatik MMI sistemi, araç içi bilgi ve eğlence sistemleri için kolay bir kullanım sunuyor. Dijitalleştirilen iç mekan, segmentinde çığır açacak nitelikte. Süspansiyon, pürüzsüz bir sürüşün konfor ve dengesini, sportif bir karakter ile bir araya getiriyor. Süspansiyona getirilen yenilikçi çözümler sayesinde yeni Audi A6, önceki versiyonuna kıyasla daha sportif. Şehir içinde yüksek manevra kabiliyeti sunan yeni A6, kırsal yollarda çevik, otobanda ise dengeli ve konforlu bir otomobil.
DİNAMİK TEKERLEKTEN YÖNLENDİRME
Bu üst düzey çeviklik ve manevra kabiliyetinde, opsiyonel olarak sunulan dinamik tüm tekerlerden yönlendirme sistemi büyük rol oynuyor. Bu sistem sayesinde, neredeyse 5 metre uzunluğundaki sedanla manevra yapmak da oldukça kolay bir hale geliyor. Yüksek hızda ise tekerlekler aynı yönde dönerek, düz yolda veya şerit değiştirirken daha dengeli bir sürüş sağlıyor. Dolayısıyla A6, sürücüye yüksek hızlarda istikrarlı bir sürüşten ötesini sunuyor. Yeni A6, ilk etapta 3.0 litre TDI dizel motorla pazara sunulacak. Konfor ve verimliliği artırmak adına tüm motorlarında yarı hibrit sisteminin kullanıldığı otomobil, 286 beygir güç üretiyor. Aracın 3.0 litre TDI motorlu versiyonunda 8 ileri tiptronic şanzıman ve quattro dört tekerlekten çekiş sistemi standart olarak sunuluyor.