Daha Teknolojik Daha Konforlu
Sedan sever bir ülkeyiz. Fiat’ın başarılı modellerinden olan Egea, gerek tasarımı gerekse verimli motorlarıyla dikkat çekiyor. Birde bunu sedan karoserde sunarak gönülleri kazandı mı?
Egea tasarım olarak fazlasıyla ilerledi. Keskin hatlar ile kombine edilmiş bütün yapı, sedan karoserle birlikte çok güzel kombine edilmiş. Ön tampon ve yan eklentiler sportif tasarımı desteklerken, arkada ki difizör tasarımı da sportifliğe katkı sağlayan ayrıntılardan. Model bagaj alanı olarak ise 520 litre bir alan sunuyor. Bu Station Wagon karoserden sonra sunulan en büyük bagaj hacmi.
KOKPİT NASIL?
Kokpitte daha modern hava bizleri karşılıyor. Ailedeki tüm karoser seçeneklerinde iç mekan neredeyse benzer. İlk olarak dikkat çeken orta konsoldaki multimedya sistemi dokunmatik olarak kontrol edilebiliyor. Bu ekran geri görüş kamerası olarak da hizmet verebiliyor. Gösterge paneli bilgilendirme konusunda başarılıyken, artık bir devrime ihtiyacı olduğunun sinyallerini bize veriyor. Eşya gözü konusunda vitesin önü, arkası ve kapı içleri oldukça cömert. Arkada sunulan baş ve diz Hatchback karoserden çok daha iyi.
HEM GÜÇLÜ HEM EKONOMİK
Dizel motorda şu an sadece manuel şanzıman ile satılan Egea HB, 130 Hp güç ve 320 Nm tork değeri sunuyor. 0-100 km/s hızlanmasını model 9.6 saniyede tamamlıyor. Modelin maksimum hızı 212 Km/s. Tüketimi ise 4.3 litre. Bu değerler ile model ailenin en iyi hızlanan ikinci modeli oluyor. Tüketim verisiyle de 1.3 litrelik sedan versiyondan çok az farkla 2. Sırada yer alıyor.
YALITIM NASIL?
Egea eski nesillerine göre yalıtım konusunda çok fazla kademe kat etti. Sadece otoban hızlarında yol sesini alan model, üst devirlerde dizel motorun gürültülü yapısına engel olamıyor.
GÜVENLİK ÖNEMLİ
Tasarımı kadar güvenlikte de etkileyici donanımlar barındıran model, müşterileri etkilemeye devam ediyor. Trafik işaretleri tanıma sistemi, şerit asistanı, çapraş trafik uyarı sistemi, otomatik acil durum fren destek sistemi ve adaptif hız sabitleme sistemi etkileyici donanımlardan sadece bir kaçı.