EKONOMİSİ ARTTI

EKONOMİSİ ARTTI

Japon otomotiv devi Mitsubishi ASX modelini ufak bir operasyondan geçirdi. İlk olarak 1991 yılında pazara sunulan model, crossover segmentin de yeni bir seçenek olmaya çalışıyor

mitsubishi asx test1
Yeni tasarım anlayışıyla pazarda güçlenmeye çalışan Japon üretici Mitsubishi, ASX’e teknolojik dokunuşlar gerçekleştirmiş. Bir önce ki jenerasyona göre fazla bir değişime uğramayan model eski agresif görünümünü korumuş. Köpekbalığı görünümünden vazgeçmeyen model, büyük ızgarası ve keskin çizgileriyle sportif bir görünüm sunmayı başarmış. Mercekli farlarına artık xenon seçeneği de sunan ASX, artık gündüz LED’lerini de kullanıyor. Attrage modelinden tanıdık olan gündüz LED’leri sis farlarının karşılıklı ters C şeklinde sunuyor. Araca yan profilden baktığımızda keskin bir çizginin kapı kollarını yararak arka stoplara kadar ilerlediğini görüyoruz. 18 inçlik jant seçeneğiyle araç yerden yüksek yapısıyla oldukça sportif bir hava sunuyor. Arka kısımda pek bir değişiklik yaşanmamış. Sade bir görünüm sunan arka bölümde, tamponun orta kısmında büyük bir sis stopu yer alıyor. Büyük stop grubu bir önceki karoser yapısında olduğu gibi bagaj kapaklarının üstüne kadar taşmış. Mitsubishi ASX’in boyutlarına bakacak olursak uzunluğu 4.29 metre, genişlik 1.81 metre iken aracın yerden yüksekliği de 1.63 metre olarak kayıtlara geçmiş.

mitsubishi asx test4

REKLAM ALANI

Panaromik cam tavan

Test konuğumuz olan ASX’in iç mekanına baktığımızda klasik Japon tasarımıyla karşılaşıyoruz. İç mekanda da sade bir tasarım tercih edilmiş. Sert plastik malzemelerin kullanıldığı iç hacimde, konfor odaklı bir tasarım anlayışı tercih edilmiş. Deri direksiyon simidi üzerinde kullanılan kısa yol tuşları, sade ve fonksiyonel özellikler taşıyor. Anahtarsız giriş sistemi ve start&stop sadece dizel model de sunuluyor. Orta konsolda yer alan 6.2 inçlik dokunmatik ekran, navigasyon özelliğini de barındırıyor. Deri koltuklar vücudu sarıyor ve arka kısımda baş ve diz mesafesi yeterli. Panaromik cam tavan kenarlarında yer alan LED aydınlatmalar sadece tavan perdesi kapalıyken güzel bir ambiyans sunuyor. Mitsubishi ASX 419 litrelik bagaj hacmi sunuyor.

mitsubishi asx test3

100 kilometrede 4.6 litre

Mitsubishi ASX’te benzinli ve dizel olmak üzere 2 motor seçeneği yer alıyor. Bize konuk olan 1.6 litrelik dizel motor, oldukça sessiz çalışıyor. 3600d/d’dan itibaren 114 beygir güç sunan modelin maksimum torkuda 1750d/d’dan itibaren 270 Nm. 1380 kilogram ağırlığındaki aracı hareket ettirmede zorlanmayan araç, 0’dan 100 kilometre hıza 11.2 saniyede ulaşıyor. Maksimum 182 kilometre hıza ulaşan ASX, 1400 kilogram çekme kapasitesi sunuyor. Sarsıntısız bir çalışma ortamı sunan ASX, asıl hünerini tüketim konusunda gösteriyor. Fabrika verisi olarak araç 100 kilometrede ortalama 4.6 litrelik bir tüketim değeri sunuyor. Bizim testimiz boyunca araç ortalamada 4.8 litrelik bir tüketim değeri gösterdi. Tabi bu değer içinde ortalama 500 kilometrelik uzun yol deneyimi de yer alıyor. Yüksek hızlarda büyük dikiz aynalarından dolayı içeriye rüzgar sesini çok rahat alıyor. Orta sertlikteki süspansiyon sistemi yol tutuş konusunda büyük bir dezavantaj sağlıyor. Sert virajlarda önden kayma eğilimi gösteren araç, ESP’nin devreye girmesiyle çabuk toparlıyor.

mitsubishi asx test2

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org