EN YETKİLİSİ BELLİ OLDU
BMW AG’nin her yıl yetkili servislerinin hizmet kalitesini ölçümlemek için gerçekleştirdiği Müşteri Memnuniyeti anketinin 2016 yılı sonuçları açıklandı. Türkiye Birincisi ise Borusan Otomotiv BMW Yetkili Servisi Etkili Servis Ataşehir oldu.
Müşteri memnuniyet sıralaması, BMW AG tarafından, 2016 döneminde yetkili servis müşterileri ile yapılan Genel Memnuniyet anketleri verileri baz alınarak belirlendi. Anket sonuçlarına göre, Etkili Servis Ataşehir, tüm Türkiye’de, Borusan Otomotiv BMW Yetkili Servisleri arasında en yüksek skoru alarak, Türkiye Birincisi oldu. Etkili Servis Ataşehir Yönetim Kurulu Başkanı Zeki Balı, kuruldukları günden bu yana, önceliklerinin müşterileri ile birebir iletişim kurarak, güvenilir ve hızlı hizmet sunmak olduğunu belirterek, “Müşteri memnuniyeti odaklı hizmet anlayışımız, kısa zamanda böylesine gurur verici bir başarıya imza atmamızı sağladı. Önceliğimiz, samimiyet, güven ve hızlı servis hizmetidir. Ne mutlu bize ki, sektöre yön veren, lokomotif bir markanın çatısı altında, hizmet verdiğimiz ve ailemizin bir parçası olarak gördüğümüz müşterilerimiz, bize güveniyor, verdiğimiz hizmetten memnuniyetlerini dile getiriyor ve bizi onur ediyorlar. Bu eşsiz sorumluluğun bilinci ile her yeni güne, onlara nasıl daha iyi hizmet verebileceğimizi düşünerek başlıyoruz.” dedi.