FİLO YÖNETİMİNDE BİR İLK
Sektörünün müşteri memnuniyeti lideri OPET ve Türkiye’nin Dijital Dönüşüm lideri Vodafone işbirliği ile akaryakıt sektörüne özel bir uygulama geliştirildi
OPET ve Vodafone; şirket filo taşıtlarının istasyonlarda nakit para ödemeden yakıt almalarını sağlayan, dolum ve taşıtın kilometresi gibi bilgileri elektronik ortamda müşteriye ulaştıran Otobil sistemini bir üst seviyeye taşıyarak yeni bir projeye imza atıyor. “OTOFİLO Filo Yönetim Sistemi”ile OPET müşterileri filo araçlarının yönetimlerini, yakıt dolum ve tüketim bilgilerini, taşıt kilometresini ve coğrafi konum bilgilerini tek ekrandan izleyebiliyor. “OTOFİLO Filo Yönetim Sistemi” kullanıcıları www.opet.com.tradresindebir yandan araçlarının akaryakıt tüketim raporlarını inceleyip akaryakıt ikmalini gerçekleştirirken, bir yandan da coğrafi konumlarını görerek sistem üzerindengerekli yönlendirmeleri yapabiliyor. Filo yönetimini önemli ölçüde kolaylaştıran OTOFİLO sistemi, “akaryakıt tüketim” ve “araç coğrafi konum” olmak üzere iki farklı raporlamayı aynı ekranda takip etme olanağı vermesi nedeniyle alanında bir ilk olma özelliği taşıyor. Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Engin Aksoy, OTOFİLO Sistemi hakkında şunları söyledi: “Vodafone İş Ortağım çatısı altında oluşturduğumuz Yarına Hazırım Platformu ile işletmelerin dijital skorlarını hesaplayarak dijitalleşme konusundaki ihtiyaçlarını belirliyor ve bu ihtiyaçlarını karşılayacak çözümler sunuyoruz.” OPET Teknoloji, Otomasyon ve Mühendislik Direktörü Hakan Koca “OTOFİLO Sistemi, üye olan işletmelerin, araç filolarını en verimli şekilde kullanma ve yönetimini sağlarken kiraladıkları veya sahip oldukları tüm motorlu kara taşıtlarının yasal süreçlere uygunluğunu, taşıtın alındığı günden satıldığı güne kadarki servis, sigorta ve garanti hizmetlerinden eksiksiz faydalanmasını da sağlıyor olacağız” dedi.