LASTİK DENİNCE MICHELIN
MediaCat, ERA Research ve Fikri Mühim Tarafından GerçeKleştirilen ‘Net Tavsiye Skoru’ Araştırmasında “En Çok Tavsiye Edilen Otomobil Lastiği Markası” Büyük Bir Farkla Michelin Oldu
Michelin, yüzde 57.7’lik tercih edilme oranı ile Türkiye lastik sektöründeki farkını ortaya koydu. Öyle ki uluslararası arenada “Yılın Lastik Üreticisi” seçildi. 70 ülkede sürdürdüğü operasyonel faaliyetleri ile küresel lastik pazarının yüzde 14.6’sını tek başına elinde tutuyor. 2012 yılında Fortune Dergisi tarafından “Yılın en beğenilen lastik üreticisi” seçilen Michelin, yine 2012’de Uluslararası Lastik Teknolojileri İnovasyon Ödülleri’nde “Yılın lastik üreticisi” ödülünü almaya hak kazanmıştı.17 yıl önce Türkiye ofisini açan Michelin, Türkiye lastik pazarında da üstün teknolojili otomobil, kamyonet, ağır vasıta, tarım, iş makinesi ve forklift lastikleri ile tüketicilerin tercihi oluyor. Michelin 18 ülkede 69 fabrikası ile faaliyet gösteriyor. Kurulduğu günden bu yana yakıt tüketimini azaltmak, lastik ömrünü uzatmak ve doğaya geri dönüşü en zararsız olan ham maddeyi kullanmak hedefi ile hareket eden Michelin, Ar-Ge faaliyetlerine yılda 600 milyon Euro ayırıyor. Lastik üreticileri arasında en yüksek Ar&Ge harcamasına sahip olan Michelin, bu doğrultuda 350 farklı meslekten, konusunda uzman 6 bini aşkın Ar-Ge çalışanı ile yıl boyunca çalışmalarını sürdürüyor.