Lüks Hibrit Toyota Camry

Lüks Hibrit Toyota Camry
  • Test
  • 4 Ekim 2019 10:23
  • A+
    A-

Toyota Camry, hibrit versiyonuyla Türkiye’de yollara çıktı. Konforlu ve sessiz sürüşüyle dikkat çeken otomobil, düşük tüketimine rağmen etkili bir performans sunuyor.

Toyota’nın E (lüks) sınıfındaki başarılı modeli Camry,yeni nesliyle Türkiye’de yollara çıkmaya başladı. Sadece Hybrid versiyonuyla getirilen otomobil, şık tasarımı, güçlü motoru ve buna rağmen düşük tüketimiyle rakiplerine gözdağı veriyor.

Bu ay ki konuklarımızdan olan yeni nesil Camry, patronlar için tasarruflu ve çevreci bir otomobilin nasıl olması gerektiğini gözler önüne seriyor.

REKLAM ALANI

524 Litrelik Bagaj

4.88 metrelik uzunluğu, 1.84 metrelik genişliği ve 1.44 metrelik yüksekliğiyle sınıfının iri otomobillerinden olan Camry, 2.82 metrelik aks aralığıyla da boyunun hakkını veriyor. Araç, geniş ön ızgarası, çekik farları ve aracın olduğundan geniş gösteren omuz çizgisiyle farklı olduğunu hissettiriyor.

Aracın arka bölümü, ön tarafa nazaran daha sade. Geniş farlar ve spoyler işlevi de gören bagaj kapağı, şık bir görüntü oluşturuyor. Araç, büyüklüğünü profilden belli ediyor. 18 inçlik dev jantlar bile araçta küçük görünürken, geniş camlar dikkat çekici.

Aracın iç tasarımı tam bir makam aracı gibi. Ahşap ve derinin birlikteliğiyle şekillendirilen kokpit son derece kaliteli. Dik konuklu konsol, şık göstergeler, 10 inçlik göz hizası gösterge ekranı şık detaylar arasında.

Açık renkli döşeme, ferahlık hissini artırırken arka koltukta oturanlar için sunulan alan oldukça geniş. Üstelik arka koltukların sırt ayarı elektrikli ve kol dayamaya entegre edilen dijital ekrandan yapılıyor.

Aracın 524 litrelik bagajı, sınıfına göre biraz küçük kalıyor. Araçta görev yapan 2,5 litrelik benzinli ünite, 178 beygir güç ve 221nmtork üretiyor. 120 beygir güç ve 202 nmtork üreten elektrik motoruyla desteklenen benzinli ünite, performans olarak beklentileri karşılıyor.

Ortalama Tüketimi 4.3 Litre

Toplam sistem gücü 218 beygir olan otomobil, bu sayede 0-100 km/s ivmelenmesini 8.3 saniyede tamamlıyor ve maksimum sürati de saatte 180 kilometreyle sınırlandırılmış. Ara hızlanmalarda da seri bir karaktere sahip olan araç, buna rağmen düşük tüketim değerleri vadediyor. Fabrika verilerine göre ortalama tüketim 4.3 litre.

Bu da 50 litrelik depoyla yaklaşık 1160 kilometre menzil anlamına geliyor. Bizim kullanımımızda elde ettiğimiz ortalama ise 6 litre oldu. Tek seçenek olan Passion donanımıyla satışa sunulan araçta son derece zengin bir donanım listesi sunuluyor.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org