MAKSİMUM SÜRÜŞ KEYFİ

MAKSİMUM SÜRÜŞ KEYFİ

Yenilenen tasarımı ve altyapısıyla daha iddialı hale gelen Mazda MX-5, artık küçük hacimli motor seçeneğine de kavuştu. Hafif karoser sayesinde atak bir yapıda olan araç, sürüşüyle keyif veriyor.


Dünyanın en çok satılan roadster modeli olarak bilinen Mazda MX-5, yeni jenerasyonuyla Türkiye yollarına çıkmaya başladı. Sinirli bakışları ve kompakt boyutlarıyla öne çıkan yeni araç, küçük hacimli benzinli motor ve sportif kullanıma uygun manuel şanzımanıyla çok daha keyifli hale getirilmiş. Bu hafta konuğumuz olan iki kişilik üstü açık otomobil, manuel açılıp kapatılabilen kumaş tentesiyle pratik bir kullanıma sahip. Önceki jenerasyona göre daha kompakt bir boyuta ulaşan aracın uzunluğu sadece 3.91 metre. Yüksekliği de sadece 1.22 metre olan araç, ilk bakışta süperspor otomobilleri andırıyor. Yeni farlar, sportif ön tampon ve uzun motor kaputu, araca park halinde bile saldırgan bir görünüm vadediyor. Aracın arka far grubu da değişimden nasibini almış. Yuvarlak tasarımlı yeni farlar, arkadan gelen sürücülere sade ve şık bir imaj sunuyor. Çift çıkışlı egzozlar da bu imajı destekliyor.

Spor koltuklar

Küçülen boyutlarına rağmen aracın iç hacmi değişmemiş. Alçak karoser sebebiyle direksiyon başına geçmek biraz zahmetli olsa da, içeri girince işler değişiyor. Sürücüyü bir eldiven gibi saran kokpit ve Recaro imzalı spor koltuklar etkileyici. Genel hatları değişmeyen kokpite yeni 7 inçlik dokunmatik ekran teknolojik bir hava katıyor. Manuel şanzıman hem şık hem de kısa yollarıyla hızlı sürüşlere uygun tasarlanmış. Kumaş tente, tavandaki bir düğme yardımıyla manuel olarak açılıyor. Bu sayede tavanı açmak sadece 1-2 saniye sürüyor. Tabii durmaya da gerek yok. 130 litrelik bagaj da boyutlara göre yeterli seviyede.

131 beygirlik benzinli

REKLAM ALANI

Mazda MX-5’te artık 1.5 litrelik benzinli motor da kullanılıyor. 6 ileri manuel şanzımanla kombine edilen yeni motor, Skyactiv teknolojisine sahip. 131 beygir güç ve 150 nm tork üreten motor, gücünü arka tekerleklere iletiyor. 0-100 km/s ivmelenmesini 8.3 saniyede tamamlayan araç, saatte 204 kilometre sürate ulaşabiliyor. Arkadan itişli olmasına rağmen izinden çıkmaya pek de niyeti olmayan araç, zorlandığında kontrollü şekilde arkasını bırakıyor. Sunduğu tüm eğlenceye rağmen MX-5, yeni motoruyla oldukça tasarruflu bir otomobil. Fabrika verilerine göre ortalama tüketim 6 litre. Bizim karma kullanımda 6.4 litrelik ortalama elde ettik. Araçta sunulan donanım seviyesi de oldukça zengin. Aracın Power Sport donanımında, Bose ses sistemi, deri döşeme ve ısıtmalı Recaro koltuklar, LED farlar, adaptif ön farlar, kör nokta uyarı sistemi, anahtarsız giriş ve çalıştırma, şerit değiştirme uyarı sistemi, 7 inçlik dokunmatik ekran, navigasyon sistemi, park sensörü gibi uzun bir liste eşlik ediyor.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org