Maserati, 2023’te Fanatec GT2 Avrupa Şampiyonası’nda yarışacak

Maserati, 2023’te Fanatec GT2 Avrupa Şampiyonası’nda yarışacak
  • Genel
  • 4 Ağustos 2022 12:52
  • A+
    A-

Sınıfının en iyi özelliklerinin taşıyan MC20 GT2, Maserati’nin GT yarışlarına dönüşünü ve markanın yeni dönemini olduğu kadar; 2004 ile 2010 arasında MC12 ile FIA GT Şampiyonalarında elde ettiği zaferler arasındaki bağı da simgeliyor.

Maserati 2023 yılında motor sporlarında atılım yapmaya hazırlanıyor. Marka, hız ve motor sporları tutkunu müşterileri için geliştirdiği MC20’nin GT2 versiyonu ile 2023 yılında ilk kez Fanatec GT2 Avrupa Şampiyonası’nda yarışacak.

MC20 GT2’nin genleri sınıfının en iyi özelliklerini miras alan yol versiyonuna dayanıyor. Buna; yeni Maserati Twin Combustion (MTC) teknolojisine sahip yenilikçi Nettuno motor ve karbon fiber monokok yapı gibi yenilikçi teknolojileri de dahil ediyor. MC20 GT2 ile 2005, 2006 ve 2008 yılları olmak üzere üç kez 24 Saat Spa’yı kazanan MC12 ile MC20 arasındaki bağı vurgulayan Maserati, motor sporları tarihinin en önemli kilometre taşlarına sahip köklü geçmişine ek olarak yeni “Maserati Corse” çağını başlatıyor.

REKLAM ALANI

Maserati GT2 – Teknik özellikler

Araç

Homologasyonsuz yarış otomobili

Maserati Tasarım Merkezi tasarımı

Genişlik/Yükseklik (mm) 2020* x 1220*

BoP ile belirlenecek boş ağırlık

FIA yarış güvenliği gereksinimlerine uygunluk

FIA onaylı FT3 120 L yakıt deposu

FIA’ya özel yangın söndürme sistemi

Motor

Maserati Nettuno motor

V6 90° twin turbo

3000 cc

Güç üretimi BoP ile belirlenecek (630 beygirlik baz motor geliştiriliyor)

TJI çift yanma kontrollü Maserati Twin Combustion (MTC) Twin Spark

Kuru karter yağlama

Güç aktarımı/Şanzıman

Arkadan itişli, elcikli altı vitesli sıralı yarış şanzımanı

Yarış debriyajı ve sınırlı kaymalı kendinden kilitli mekanik diferansiyel

Gövde

MC20 GT2 yarış gövde kiti

Yüksek performanslı aerodinamik çözümleri

Çok yönlü ayarlanabilir arak spoyler

Yüksek yere basma kuvveti

LED ön farlar

FIA onaylı yağmur aydınlatması

Lexan ön ve yan camlar

Şasi

Ultra hafif karbon fiber merkezi monokok

FIA onaylı güvenlik kafesi

3/4 entegre havalı kriko

Frenler

Yarış kaliperleri ve hava kanallı yarış frenleri

Özel fren soğutma sistemi

Jantlar

Özel 18 inç dövme alüminyum jantlar

Merkezi tek bijon

Slick lastikler

Süspansiyon

Yarı sanal direksiyon eksenine sahip çift salıncak

Ayarlanabilir yarış amortisörleri

Ayarlanabilir ön ve arka denge kolları

İç mekan

Ayarlanabilir yarış pedalları

Ayarlanabilir direksiyon kolonu

6 nokta yarış emniyet kemeri

Çok fonksiyonlu karbon fiber direksiyon

Geri görüş kamerası ekranı (isteğe bağlı)

Video kaydı için araç içi kamera (isteğe bağlı)

Veri toplama sistemi

Sürüş performansı optimizasyon ekranı (isteğe bağlı)

Klima

Lastik basıncı izleme sistemi (opsiyonel)

Ayarlanabilir yarış tipi ABS ve çekiş kontrolü

*Araç geliştirme sırasında değişebilir.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org