Opel, #SenNasılİstersen söylemiyle özel seri Opel’leri müşterileri ile buluşturuyor
Opel, geçtiğimiz aylarda devreye aldığı online araç tanıtımı, randevulu showroom görüşmesi, eve teslimat sistemi gibi hizmetleri ile dikkat çekerken; müşterilerine sunduğu dijital hizmetleri çeşitlendirmeye ve müşterilerinin hayatlarını kolaylaştırmaya devam ediyor.
Pandemi sürecinde evde kaldığımız dönemde hepimizin gerçekleştirdiği, kimi zaman pizza, kimi zaman yoga, kimi zaman da evde yeni düzenlemeler yapma gibi çeşitli aktiviteleri ve girişimleri bu yayınlamış olduğu video ile eğlenceli bir dille anlatan Opel; müşterilerine bu süreçte hizmetlerinden kesintisiz faydalanmaya devam edebileceklerinin altını çiziyor.
Normalleşme döneminin yaklaşması ile birlikte umut dolu bir yaz beklentisinin hakim olduğu bu süreçte, görüntülü görüşme, eve teslimat, e-randevu, kapınızdaki servis gibi hizmetler arasından tercih edilen yöntemle müşterilerine nasıl isterlerse o şekilde hizmet sağlayacağını veya yeni bir Opel’e sahip olabileceklerini #sennasılistersen diyerek dile getiriyor. Müşteri memnuniyetini her daim ön planda tutan Opel, #sennasılistersen söylemi ile, her dönemde ve her şartta müşterisinin yanında olduğunu ve müşterisine çok değer verdiğini, farklı müşteri taleplerinin kendileri için büyük önem taşıdığını, bu taleplerin markanın müşterisine sunduğu hizmetleri geliştirme aşamasında büyük etkiye sahip olduğunu vurguluyor.
Opel, yeni dijital hizmetleriyle birlikte, ürün gamını da müşterilerin ihtiyaçları çerçevesinde çeşitlendirmeye devam ediyor. Geçtiğimiz aylarda yüksek donanım ve teknolojik özelliklerle donatılmış, 2020 özel seri otomobilleri satışa sunan Opel, müşterilerine yeni Corsa, yeni Astra modellerinin yanısıra Crossland X, Grandland X, Insignia ve Combo modellerinde üst düzey donanım ve teknoloji barındıran 2020 özel seri imkanı sunuyor.