SHELL & TURCAS’DAN BİR İLK DAHA!
Shell & Turcas Petrol A.Ş, müşteri memnuniyetini ve şikayetlerini yüksek kalite standartlara uygun olarak yönettiğini sertifikayla belgeledi
Shell & Turcas Petrol A.Ş, faaliyetlerini müşteri memnuniyeti ve şikayet yönetimini belge standartlarına uygun olarak gerçekleştirdiğini kanıtladı ve TSE’den “ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti ve Şikayet Yönetim Sistemi” belgesini ‘Madeni Yağ, Gres Üretimi, Akaryakıt Depolama, Dolumu ve Satışı ‘ kapsamında almaya hak kazandı.
Türk Standartları Enstitüsü (TSE), firmaların, Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Standartları’na uygunluğunubelirleyen 9 yönetim prensibini; şeffaflık, erişilebilirlik, cevap verebilirlik, objektiflik, ücretler, gizlilik, müşteri odaklı yaklaşım, hesap verebilirlik ve sürekli iyileşme olarakdeğerlendiriyor.
Standartları eksiksiz olarak uygulamaya çalışanShell & Turcas Petrol A.Ş, akaryakıt ve madeni yağ sektöründe bu belgeyi TSE’den alan ilk şirket olarak, müşteri memnuniyetine verdiği önemi birkez daha ortaya koymuş oldu. Shell & Turcas Petrol A.Ş.’nin CEO ve Perakende Genel Müdürü Felix Faber, “ Müşterilerimizin memnuniyeti bizim için hayati bir öneme sahip. Shell & Turcas Petrol A.Ş olarak müşterilerimize yenilikçi ürünlerle beraber yüksek kalitede hizmet sunuyoruz. Müşterilerimizden edindiğimiz geribildirimlerle müşteri memnuniyetini arttırmaya yönelik çalışmalarımıza devam ediyoruz. Akaryakıt ve madeni yağ sektöründe bu belgeyi TSE’den almaya hak kazanan ilk şirket olmaktan dolayı çok mutlu ve gururluyuz” dedi.