Sonunda dizeli de oldu

Sonunda dizeli de oldu
  • Test
  • 30 Kasım 2018 14:03
  • A+
    A-

Otomotiv sektörünün en genç markalarından olan Hyundai, geliştirdiği modellerle daha yaşlı markalara taş çıkartıyor. Yeni Tucson ile pazarda iddiasını artıran marka artık dizel cazibesini de kullanıyor.

Güney Koreli üretici Hyundai, yeni nesil Tucson ile pazara hızlı bir giriş yaptı. Öyle ki araçta kullanılan 1.6 litrelik turbo beslemeli ünite, 177 beygirlik gücüyle sınıfının en güçlüsü olarak öne çıktı. 4 tekerlekten çekişli bu model, dizel eksiğini bir nebze unuttursa da, markanın müdavimleri inatla küçük hacimli bir dizeli bekledi durdu. Marka, gerekli geliştirmeleri tamamladı ve artık Tucson severler, aracını 4 tekerlekten çekişli 1.6 litrelik dizel motor seçeneğiyle satın alabilecek. Bu ayki konuklarımızdan olan yeni Hyundai Tucson, dizel-otomatik kombinasyonunun, 4×4 çekiş sistemiyle ne kadar uyumlu olabileceğini gözler önüne seriyor.

REKLAM ALANI

İç mekan oldukça ferah

Çekik farları, LED aydınlatmaları ve geniş ızgarasıyla sınıfının sportif oyuncularından olan yeni Tucson’un dizel olduğunu anlamak için arkaya bakmak gerekiyor. Egzoz çıkışlarına kadar aynı olan araç, sadece bagaj kapağındaki dizel ambleminden kendini ele veriyor. Son derece şık olan karoser, iri jantlar ve yüksek tasarım, kompakt SUV tanımını tam olarak karşılıyor. Kaliteli iç mekanda deri döşeme ve piyano siyahı kaplamalar dikkat çekici. Rahat koltuklar ve ergonomik yapı aracın tam bir aile otomobili haline getiriyor. Dizel motorun sesi iç mekana sızmazken, başarılı işçilik sayesinde tıkırtı sesi de duyulmuyor. Son derece ferah iç mekanda arkada oturanlar da geniş bir yaşam alanına sahip. 513 litrelik bagaj da 4 kişilik bir ailenin tüm bavullarına yer sunuyor.

136 beygirlik dizel motor

Araçta görev yapan 1.6 litrelik dizel ünite, markanın diğer modellerinden tanıdık. 136 beygir güç ve 320 nm tork üreten motor, 7 ileri çift kavramalı otomatik şanzıman DCT ile kombine ediliyor. 4 tekerlekten çekiş sisteminin de katkısıyla 1.7 tona yaklaşan ağırlık, alt devirlerde üretilen yüksek tork ve DCT’nin başarılı oranları sayesinde hissedilmiyor. Bu sayede araç 0’dan 100 km/s sürate 12 saniyede ulaşabiliyor. Saatte 180 kilometre olarak belirlenen son sürat de beklentileri karşılıyor. Dizel motor asıl hünerini tüketim değerlerinde sergiliyor. Fabrika verilerine göre 5.1 litre olan ortalama tüketim, bizim kullanımımız da da 6.4 litre seviyesinde gerçekleşti. 4×4 sistemi sayesinde son derece dengeli olan otomobil, performanslı kullanımlara da yeterince karşılık veriyor.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org