SUV SINIFINDA İDDİALI OLACAK

SUV SINIFINDA İDDİALI OLACAK

PSA Grubu 2015’te 2 milyon 973 bin araç satışı gerçekleştirerek 2014 yılına göre %1,2 oranında bir artış elde etti

Peugeot markası dünya satışlarında 1 milyon 710 bin adet ile 2014 yılına göre %5,6 oranında bir artış gerçekleştirerek önemli bir büyüme sergiledi. Peugeot markası Avrupa satışları 1 milyon 056 bin adet ile %9,9 oranında artış gösterdi. Çin’de ise, Peugeot satışları %5,6 oranında artış ile 408 bin adet olarak gerçekleşti. Peugeot, her zamankinden daha zengin, tamamen yenilenmiş ve Markanın değerleri olan ödünsüz kalite, güçlü tasarım ve sezgisel sürüş keyfi yaşatan ürün gamı sayesinde bu başarılı sonuçlar elde edildi. Bu bağlamda, dünyada en çok satan ve Avrupa ilk 30 ülkesi C segmenti toplamında podyuma çıkan “Peugeot 308” markanın gurur kaynağı oldu. 2015’in ikinci yarısında lansmanı gerçekleşen Yenilenen 208 ve ardı ardına üç yıl satışlarını artıran Peugeot 2008 Markanın global sonuçlarında önemli rol oynadılar. Bir yandan yeni teknolojiler ve çok sayıda modelde sınıflarının en iyisi “Best in class” motor seçenekleri ve diğer yandan Peugeot 308’de %15’e varan satış paylarıyla GT, GT Line ve GTi by PEUGEOT SPORT versiyonların satış performansları, Markanın 2015 yılında “üst gam stratejisini” sürdürmesini sağladı. Peugeot Türkiye, 2015 yılında Türkiye’de 22 bin 808 adedi binek, 11 bin 603 adedi hafif ticari olmak üzere toplam 34 bin 411 adet satış gerçekleştirerek %3,6 oranında Pazar payı elde etti. Ayrıca Türkiye otomotiv pazarı geçen yılın aynı dönemine oranla %26 büyürken, Peugeot Türkiye satışları %43 oranında bir artış elde ederek pazarın üzerinde bir büyüme sergiledi. Bir yıldan kısa bir sürede 3’ü Avrupa’da ve 2’si Çin’de olmak üzere dünyada 5 adet SUV lansmanı gerçekleşecek ve Peugeot Markasının bu segmentteki varlığını ve imajımızı güçlendirecek. Traveller/Expert lansmanıyla Hafif Ticari Araç ürün gamında atağa geçecek olan Peugeot, bu dinamik pazarda yeni müşterilere ulaşarak pazar payını daha da artırmayı hedefliyor. Peugeot Türkiye 2016 yılı hedeflerini, Türkiye Toplam Pazar’ının 900 bin adet olacağı öngörüsü ile, %4,7 Pazar payı ve 42 bin 300 adet satış olarak belirledi.
Peugeot Türkiye_2015_Sonuçlar

REKLAM ALANI
BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org