Türkiye’nin ilk dijital Autoshow’unda Continental geleceğin teknolojisini sergileyecek
Teknoloji şirketi ve Premium lastik üreticisi Continental’in sponsorları arasında yer aldığı Autoshow 2021 Mobility; 13 Eylül’de basına, 14 Eylül’de ise tüm otomotiv tutkunlarına kapılarını açtı. Türkiye’nin ilk dijital Autoshow’u unvanına sahip olan fuarda Continental Türkiye, özel tasarladığı 3D standında katılımcıları geleceğin teknolojileri ile buluşturacak.
Otomotiv Distribütörleri Derneği (ODD) tarafından bu yıl “Mobilite” teması ile düzenlenen Türkiye’nin ilk dijital Autoshow’u başladı. 26 Eylül tarihine kadar otomotiv tutkunlarına benzersiz bir deneyim sunmaya hazırlanan Autoshow 2021’in bronz sponsoru Continental Türkiye, fuara özel tasarlanan 3D standında ziyaretçilere otomotiv ve mobilite dünyasındaki son yeniliklerini sunacak.
Dünyanın sırt desenli ilk otomobil lastiğinden sürücüsüz otomobiller için akıllı lastiklere kadar, her zaman mobilitenin sınırlarını zorlayan Continental, son teknolojilerinin yanı sıra zorlu kış şartlarına özel olarak geliştirdiği kış lastiği WinterContact TS 870 ve spor araçlar için geliştirdiği Continental SportContact 7’nin de tanıtımını yapacak.
Kendi kendini tamir eden lastik de Continental standında!
Autoshow 2021 Mobility’de Continental standında, lastiğin durumunun sürekli olarak izlenmesine ve performans özelliklerinin mevcut yol koşullarına ve duruma göre ayarlanmasına izin veren ContiSense ve ContiAdapt sistemleri yer alacak.
Continental tarafından geliştirilen ContiSeal™ teknolojisi ise hasarlı lastik sırtını tamir etmek için tasarlandı. Sırt bölgesinde lastiğin içine uygulanan ContiSeal™ çapı 5 mm’ye kadar olan tüm lastik delinmelerinin %80’ini kapatarak lastik patlama riskini azaltıyor.
Continental SSR sistemi ile yolda kalmayın
Bugün, yedek lastik taşımak istemeyen birçok sürücü SSR lastikleri tercih ediyor. Continental’in geliştirdiği SSR sistemi, özellikle alçak profilli lastiklerin tüm standart jantlarla uyumlu olmasını sağlayan bir runflat teknolojisi. Continental SSR sisteme sahip bir lastik, lastik patladığında lastik yanağının ezilmesini önleyerek sürücünün 80 km/h azami hızda 80 km’ye kadar yol almasını sağlıyor.