YENİ CITROËN C5 AIRCROSS SUV,100.000 ADET SATIŞA ULAŞTI!
Geçtiğimiz yıl Ocak ayında tanıtımı yapılan Yeni Citroën C5 Aircross SUV, bir yıldan daha kısa bir sürede 100.000 adedin üzerinde satışa ulaştı ve sergilemiş olduğu satış performansıyla markanın tüm dünyada en çok satan üçüncü binek otomobili oldu.
Yeni Citroën C5 Aircross SUV bu performansı ile aynı zamanda markanın büyümesinde de önemli bir rol oynadı. 2019 yılının 11 aylık verilerine göre Citroën, Avrupa’nın en yüksek satış hacmine sahip 12 markası içerisinde en çok büyüme kaydeden marka oldu.
En Çok Satan Pakedi Shine
Yılbaşından bu yana gerçekleşen satış rakamlarına göre tüm dünyada satılan her dört Citroën’den birini Citroën SUV’lar oluşturuyor. Yeni Citroën C5 Aircross SUV üretildiği Fransa’da ilk 11 ayda C segmentinin en çok satış adedine ulaşan ikinci SUV modeli oldu.
Benzersiz tasarımı, üstün konfor özellikleri ve gelişmiş modülerliğinin yanısıra 20 adet sürüş destek sistemi gibi ileri teknolojilerle de dikkat çeken Yeni Citroën C5 Aircross SUV satışlarının yarısını en üst paket olan Shine oluşturuyor.
Citroën markasının ticari performansı 2020 yılında da artmaya devam edecek. Marka2020 yılında Hindistan’da ticari faaliyetlerine başlayacak ve C5 Aircross SUV bu pazarda satışa sunulan ilk Citroën modeli olacak. Ayrıca Yeni Citroën C5 Aircross SUV Hybrid de satışa sunulacak. Geçtiğimiz ay tanıtımı yapılan şarj edilebilir hibrit versiyon Avrupa’da siparişe açılmış durumda.