Yepyeni Volkswagen Frankfurt Fuarı’nda!
Frankfurt Otomobil Fuarı bu yıl Volkswagen için tam anlamıyla bir Dünya Prömiyerleri platformu oluyor. Birçok yeni modelin sergileneceği fuarda bu yıl Volkswagen, yeni kimliğiyle de yer alarak tüm dikkatleri üzerine çekiyor.
Volkswagen’in yeni kurumsal kimlik süreci ve bu çerçevede tasarlanan Yeni Volkswagen logosunun ilk kez tanıtılacağı fuarda, Volkswagen’in daha dijital ve daha pozitif, güçlü ve çekici bir marka olma yolundaki çalışmaları da sergileniyor.
Elektrikli bir rekortmen: ID.R
Volkswagen’in fuarda sergilediği modeller arasında, elektrikli mobilite rekortmeni ID.R de yer alıyor. İki elektrikli motora sahip olan ve daha önce hiçbir elektrikli otomobilin erişemediği hızla, Nürburgring-Nordschleife turunu 6:05:336 dakikada tamamlayan ID.R, Volkswagen’in Frankfurt Otomobil Fuar’ında bir diğer öne çıkan modeli.
Bilindiği gibi, ID.R, geçen 12 ay içinde, Pikes Peak Uluslararası Tırmanış pistinde (ABD) 7:57:148 dakikalık derecesi; Güney İngiltere’deki Goodwood Hız Festivali’nde, 43.86 saniyelik derecesiyle de rekorları ele geçirmişti.
Her anlamda yeniliklerin fuarı
Volkswagen Frankfurt Otomobil Fuarı’nda, yeni modellerinin yanı sıra, sürdürülebilir ürünlerin yeniden oryantasyonunu içeren stratejik dönüşümün sonuçlarını da ilk kez aktarıyor. Daha dijital ve daha modern bir marka haline gelen ‘Yeni Volkswagen’, kişiselleştirilmiş ve data odaklı bir müşteri deneyimi sunmayı hedefliyor.
Yeni logo da tanıtıldı
Volkswagen, daha modern, daha net ve daha sade tasarlanan yeni logosunu da Frankfurt Otomobil Fuarı’nda tanıttı. Daha esnek kullanıma olanak tanıyan ve dijital ortamda hayli belirgin ve fark edilebilir hale gelen logo, ilk kez sesli şekilde de sunuluyor. Tüm dünyanın yeni marka kurumsalına geçiş sürecinin ise 2020 yılının ortasında tamamlanması planlanıyor.
Önce dijital
Yeni marka kurumsalı, insanların hayatlarının doğal bir parçasını oluşturan mobiliteyi yansıtıyor. Volkswagen’in yeni mobilite çağındaki yeni sloganı ise, ‘Önce Dijital’ olarak belirlenmiş.