Arazide üstüne yok

Arazide üstüne yok
  • Test
  • 1 Ocak 2021 14:15
  • A+
    A-

Land Rover’ın arazideki devi Defender, yenilenen tasarımıyla yeniden yollara çıkmaya başladı. Sert çizgilerle şekillendirilen otomobil, artık şehiriçine de göz kırpıyor. Aracın asıl hünerleri ise tabii yok asfalt dışına çıktığında ortaya çıkıyor.

Land Rover, yeni nesil Defender ile tüm dikkatleri üzerine çekmeyi başardı. Yollara çıktığında beri birçok kurum tarafından ödüllendirilen araç, arazide kendini iyi hisseden modellerin başında geliyor. Şık tasarımı ve zengin donanımıyla yeni araç, kendini araziye atmak isteyenler kadar asfaltta da yeterince keyifli sürüşler vadediyor. Bu hafta konuğumuz olan Defender, güçlü dizel motoru, zengin donanımı ve Country Pack paketiyle aranan her şeyi bünyesinde bulunduruyor.

YAKLAŞMA AÇISI 38 DERECE

REKLAM ALANI

Yeni Defender, 5.18 metrelik uzunluğu, 2 metrenin üzerindeki genişliği ve 2 metrelik yüksekliğiyle trafikte görülebilecek en iri modellerden biri. Heybetli karoser, birçok rakibinden farklı olarak arazide de çok iddialı. 900 milimetre derinliğindeki sudan geçebilen araç, offroad yüksekliğinde 30.1derecelik yaklaşma, 37.7 derecelik uzaklaşma ve 22 derecelik tepe açısına sahip. Üstelik ayarlanabilir süspansiyonla bu oranlar sırasıyla 38, 40 ve 28 dereceyle çok daha iddialı hale geliyor. Sinirli bakışlara sahip farlar, dev ön ızgara ve sportif tampon, araca gereken prestiji sağlamaya yetiyor. Arka tasarım ise simetrik tarzıyla dikkat çekiyor. Büyük bagaj kapağı, geniş cam ve şık farlar çekici tasarımı tamamlıyor. Profilde ise çamurluk üzerindeki hava girişi ve öne eğik C sütunu araca karakteristik bir görünüm kazandırmış. Aracın iç mekanı ise tek kelimeyle kaliteli. Dikişli deri döşeme, ahşap dekor ve piyano siyahı kaplamaların birlikteliği oldukça şık. Kaliteli deri döşeme, iç mekandarenkli bir ortam oluşturuyor. Oldukça hareketli görünen iç mekanda çok ferah bir yaşam alanı oluşturulmuş. Şimdiye kadarki en dayanıklı malzemelerin kullanıldığı yeni Defender, sınırlarını zorlayan zorlu koşullarda test edilmiş. Üst düzeyde dayanıklılığa odaklanan marka, aracı adeta bir tanka benzetmiş. Country Pack ile Defender,ön ve arka klasik çamurluk korumalıkların, tam boy yük alanı bölmesine, taşınabilir yıkama sistemine, parlak arka sürtünme plakasına ve tekerlek davlumbazı korumasına kavuşuyor. 

240 BEYGİRLİK DİZEL

Yeni Defender, Türkiye’de sadece 2 litrelik dizel motor seçeneğiyle satılıyor. 240 beygir güç ve 430 nmtork üreten motor, gücünü 4 tekerleğe birden aktarıyor. 2.3 tonluk otomobile etkili bir performans sağlayan motor, övgüyü hak ediyor. 0’dan 100 km/s sürate 9.1 saniyede ulaşan aracın nefesi saatte 188 kilometre hıza kadar kesilmiyor. Ara hızlanmalarda da yeterli esnekliği sunabilen ünite, fabrika verilerine göre 7.6 litrelik ortalama tüketime sahip. Bizim elde ettiğimiz 9.9 litrelik değer de bu boyut ve ağırlıktaki bir otomobil için oldukça yüksek sayılmaz. Yüksek yapısı ve ağırlığı sebebiyle Defender, otoyoldaki en dinamik SUV olmasa da, yeterli tutunma özellikleri sergiliyor. Başarılı frenleri ve iyi izolasyon sayesinde konfor seviyesi de bozulmuyor.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org