Arazinin Kralı: Suzuki Vitara

Arazinin Kralı: Suzuki Vitara
  • Test
  • 19 Şubat 2024 05:43
  • A+
    A-

Suzuki SUV segmentindeki efsane otomobili Vitara ile yoluna devam ediyor. Yeni motoruyla dikkat çeken otomobil ne kadar başarılı?

Yeni Vitara; güncellenen tasarımı, Boosterjet motoru, 6 ileri tam otomatik şanzımanı, ALLGRIP 4WD dört tekerlekten çekiş sistemi, ileri güvenlik teknolojileri ve zengin kişiselleştirme seçenekleriyle sürücü beklentilerini eksiksiz karşılıyor.

ARAZİ İÇİN ÇEKİCİ TASARIM

REKLAM ALANI

Tasarım cazibesi daha da artan yeni Vitara’da; yeni dizayn krom görünümlü ön ızgarave parlak alaşım yeni 17 inç jantlar daha modern bir görünüm ortaya koyuyor. LED teknolojisine sahip arka stop lambalarında uygulanan üç şeritli görsel, Suzuki’nin yenilikçi vizyonunu desteklerken yeniden şekillendirilen arka tampon da kaliteyi yükselten unsurlar arasında yer alıyor. Daha önceden Vitara-S versiyonlarında sunulmayan panoramik sunroof ise artık tüm GLX Premium versiyonlarında sunuluyor. Yenilik operasyonuyla birlikte gövde renkleri de yenilenirken, ürün gamında çift renk seçenekli güneş sarısı ve buz mavisi olmak üzere tamamen iki yeni renk daha yer alıyor. Ayrıca arazi ve şehir şartlarına uyumlu geniş aksesuar paketleriyle yeni Suzuki Vitara sahiplerinin araçlarını daha da kişiselleştirebilmelerine imkan tanınıyor.

YENİLENEN İÇ MEKAN

Suzuki Vitara’nın dış tasarımıyla birlikte iç mekânı da gerek kalite, gerekse de tasarım anlamında göz dolduruyor. Yeni Vitara’nın iç konforunu daha da gösterişli hale getiren yeni 4,2 inç büyüklüğündeki renkli LCD yol bilgi ekranı; ALLGRIP dört tekerlekten çekiş sistemi modlarını, eğim iniş kontrolü animasyonlarını ve trafik işareti tanımlama sistemine ait görseller gibi işlevleri görmeyi kolaylaştırıyor.

HİBRİTİN TURBOSU

Modelde 4  silindirli turbo motor yer alıyor. 129 PS güç ve 235 Nm tork üreten motor hibrit desteğini arkasına alıyor. 48V Suzuki Akıllı Hibrit Teknolojisi, elektrik motor fonksiyonuna sahip bir 48V ISG (Entegre Marş Alternatörü), 48V lityum iyon batarya ve 48-12V DC/DC dönüştürücüden oluşuyor. Geleneksel 12V’den daha yüksek gerilim beslemesiyle, yavaşlama sırasında geri kazanılan enerji ile yakıt tüketimini azaltmak ve sürüş performansını yükseltmek için elektrikli motorun verdiği destek miktarını artırır. Sistem, normal sürüş koşullarında yakıt verimliliğine öncelik verirken, sürücü seri hızlanmak istediğinde iki fonksiyondan birini (tork destek kontrolü veya tork takviyesi) kullanarak elektrik motoru gibi çalışan ISG den gelen torku motor torkuna ilave ediyor. Modelin tüketimi ise 5.8 litre olarak belirlenmiş.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org