Artık Daha Güçlü: Q8 Sportback e-tronadvanced 55 quattro
Audi, markanın ilk tam elektrikli seri üretim modeli olan e-tron’u tanıttı. Audi e-tron, sadece 30 dakika şarjla yola çıkmaya hazır olurken, lityum iyon pilleri tam şarj ile 500 kilometre üzerinde bir menzil sunuyor.
Audi e-tron’un tasarım ve üretimindeki en önemli unsur, pil sisteminin düşük ve merkezi bir şekilde konumlanması. Bu konumlama, Audi e-tron’un daha uzun bir menzile sahip olmasını mümkün kılıyor. Otomobilin yavaşladığı durumların yüzde 90’nında, geri kazanım sistemi devreye giriyor ve buradan elde edilen enerjiyi tekrar pillere geri kazandırıyor. Elektrikli SUV, sıfır karbon emisyonuna sahip ve oldukça sessiz, iki elektrikli motora sahip. Yeni nesil quattro dört tekerden çekiş sistemi de her şartta otomobile mükemmel yol tutuşu sağlıyor.
GÜNLÜK KULLANIMA ÇOK UYGUN
Modellerden ilki sportif bir SUV: e-tron. Sportifliği ve günlük kullanımı bir araya getiren model elektrikli dört tekerlekten çekişle birlikte iki elektromotoruyla etkileyici bir performans ve kıvrak sürüş özellikleri sağlıyor. Büyük yüksek voltajlı batarya, 300kW güç ve WLTP sürüş döngüsünde 369-393 km arasında menzil sunuyor. Evde ve sürüş anında olmak üzere farklı şarj çözümleriyle kullanıcı, ödün vermeden elektrikli sürüşün keyfini çıkarabiliyor. Audi e-tron, spor, aile ve eğlenceye yönelik bir elektrikli SUV. 4.901 milimetre uzunluğa, 1.935 milimetre genişliğe ve 1.616 milimetre yüksekliğe sahip. Markanın diğer tam boy modelleriyle aynı ferahlığı ve rahatlığı sunuyor. 2.928 milimetre dingil mesafesi ile Audi e-tron, valizleriyle birlikte beş yolcuyu rahat ettiren geniş bir iç hacim sunuyor. 660 litrelik bagaj elektrikli SUV’u uzun yolculuklar için uygun hale getiriyor.
BÜYÜK BOYUTLAR
Audi e-tron Sportback, dış tasarımıyla büyük hacimli bir SUV’un gücünü dört kapılı bir coupenin zarafeti ve elektrikli bir otomobilin ilerici karakteriyle birleştiriyor. 4.901 milimetre uzunluğa, 1.935 milimetre genişliğe ve 1.616 milimetre yüksekliğe sahip. Tavan çizgisi kaslı gövde üzerinde uzanıyor, coupe tarzında arkaya doğru eğim alıyor ve dik D sütunlarına doğru akıyor. Üçüncü yan camın alt kenarı, tipik bir Sportback özelliği olarak arkaya doğru yükseliyor.