BMW KEYİF VERİYOR
BMW 320, 1.6 Litre Hacminde Benzinli ve 4 Silindirli TwinPower Turbo Motora Sahip. Özetleyecek Olursak Bu Aygıt Bize 170 Beygir Güç ve 250Nm Tork Sunuyor
Ön kısımdan bakıldığında tüm klasik BMW modellerinde görmeye alışık olduğumuz o muhteşem ızgara deseni BMW logosunun aracın tam odak noktasında olması ve gözlerinin çekik olması bizi büyüleyen özelliği olarak karşımıza çıkıyor. Yere oldukça yakın olan spot lambalar için yapılan ayrı bir bölmeymiş gibi görünen kısımda oldukça başarılı olmuş. Sadece bu denli spor görünen aracın alaşımlı jantlarının ve lastik ebatlarının bu denli dar olması biraz hoş olmamış olsa da yakıt tüketimi için oldukça iyi olmuş diyebiliriz. Araca arka kısımdan bakıldığında sanki modifeye edilmişçesine şık duran rüzgarlık takılmış hissi veren bagaj kapısı dikkatleri üzerine toplamayı başarıyor. Yine arka kısım a fark yaratmak için konumlandırılan led farlar çok tatlı olmuş
Üst Düzey Teknoloji Size Eşlik Ediyor
Son dönemlerde BMW’nin tüm modellerinde kullandığı üst düzey teknolojiyi aracın her noktasında hissediyorsunuz. Her daim BMW’nin alametifarikası olan sürücü odaklı kabin BMW 320 de sizi hemen sarıyor. Küçük direksiyon, virajlarda kontrolün sizde oluğunu sürekli hatırlatan bir karakterde. Anlık hızlanmalarda kontrolü iyi sağlamalısınız. Zira fazla hareketli olabiliyor. Bunun nedeni olarak ta jantların ve lastik çaplarının bir ölçü düşük kalmasıdır. Hem bilgi eğlence sisteminin, hem de ana gösterge panelindeki bilgi ekranının ara yüzü ve çözünürlükleri çok başarılı. Geri manevralardaki kamera sistemi çok başarılı, park ederken bu aracı bir yere çarpmanız ya da dokunmanız imkansız gibi. Araç içinde kullanılan koltuk, kapı ve ön konsol malzemeleri düşük kaliteli gibi gözükse de standartlara uygun. Bunlara ek olarak tek tuşla sport eco pro ve confor moduna geçiren tuşun konumlandırılan yeri de sürücü odaklı olması oldukça başarılı.
Yakıt Tüketiminde Oldukça Cimri
Bizim çok sevdiğimiz sürerken keyif aldığımız 170 beygir gücündeki yeni BMW 320i EfficientDynamics,1.6 litre, benzinli TwinPower Turbo motoru, 8 ileri otomatik şanzımanı, 250 Nm torku ve sadece 0 dan 100 kilometreye hızlanmasını 7,6 saniyede tamamlamakta olup son derece etkileyici bir performans sunuyor. 100 kilometrede ortalama yalnızca 8.3 litrelik yakıt tüketimi (EcoPro modunda kullanılırsa daha aşağı oranlar bile görülebiliyor) ise etkileyici performansının yanı sıra olağanüstü verimliliğiyle BMW EfficientDynamics felsefesini kanıtlayan nitelikte. Tüm Alman markalarında olduğu gibi amortisörlerin bu modelde sert kalması 320i’nin nazar boncuğu diyelim. Testini gerçekleştirdiğimiz bu tatlımı tatlı albenisi olan aracın fiyatı ise yalnıza 111.718 lira.