Daytona 2 – Sebastian Eriksson Daytona İlk Red Bull Küresel Ralli-Kros Victory Kazanımları
Red Bull pilotu Sebastian Olsbergs MSE Eriksson Daytona International Speedway Pazar günkü ana olay onun Red Bull Küresel Ralli-Kros kariyerinin ilk zaferini aldı. Zafer Cumartesi günü final kapalı tutulan Ken Block ve Steve Arpin üçüncü sırada yer aldı Eriksson
“Bu bizim için harika bir hafta sonu oldu,” aynı zamanda Blok üzerinde sekiz puan kurşun Red Bull GRC puan aldı Eriksson, dedi. “Biz kurulumu ile dün biraz mücadele araba-en hızlı adamları kapatmak hızı var, ama yoktu bugün o çözüldü. Ben ısı ve benim yarı final kazandı ve bu yüzden biz Ken ve diğer çocuklar üzerinde bir boşluk biraz alabilir uzakta nihai başlangıcı var. Ve ben kendi ırk ve bu kez, yeterince oldu yapabileceğini sanırım. ”
Yarış başlatmak için hemen Kobalt Araçları Joker Lap aldıktan sonra, Eriksson sekiz turluk final süresince verim olmaz bir yol aldı. Blok, Arpin, Scott Speed ve yeni gelen Jeff Ward arkasında podyum yerlerde işlem yaparken Patrik Sandell geçen Haziran Washington DC kazandığından beri, Supercar çaylak OMSE ilk Supercar zafer verdi.
GRC Lites yılında Austin Cindric Pazar günkü eylem OMSE süpürme işlemini tamamlamak için Cumartesi günü DNF dan toparlanmış. Üç yarışlarda ikinci zaferini alarak, Cindric DirtFish Motorsports’un Tanner Whitten ve Rhys Millen Racing’in Harry Cheung ilk kez podyum finiş bir çift kapalı tuttu.
Aşağıdaki gibi Red Bull Küresel Ralli-Kros Daytona (II) Supercar finalinde dan Resmi olmayan sonuçlar şunlardır:
Sebastian Eriksson, 93. Red Bull Olsbergs MSE Ford Fiesta STKen Blok, 43. Hoonigan Racing Bölümü Ford Fiesta STSteve Arpin, # 00 Chip Ganassi Racing Ford Fiesta STJeff Ward, # 360 Chip Ganassi Racing Ford Fiesta STTanner Foust, 34. Volkswagen Andretti Ralli-Kros BeetleNelson Piquet Jr., # 07 SH Yarış Ralli-Kros Ford Fiesta STAustin Dyne, 14. Bryan Herta Rallysport Ford Fiesta STJoni Wiman, 31. Red Bull Olsbergs MSE Ford Fiesta STScott Hız, 41. Volkswagen Andretti Ralli-Kros Beetle 10. Patrik Sandell, 18. Bryan Herta Rallysport Ford Fiesta ST