Dizelleri aratmayan ‘Eco’ Civic

Dizelleri aratmayan ‘Eco’ Civic
  • Test
  • 25 Temmuz 2020 12:53
  • A+
    A-

Honda, yeni nesil Civic Sedan’da LPG seçeneğinden vazgeçmedi. Daha düşük tüketimi performans kaybı yaşatmadan sunan araç, konforuyla da iddialı. Donanımı da zenginleşen aracın daha cimri bir yedek deposu var.

Otomotiv dünyasının köklü üreticilerinden Honda, son dönemde hayata geçirdiği yeni tasarım anlayışıyla başarılı değişim gerçekleştirdi. Markanın yeni modellerinde gözlemlediğimiz bu gelişim, kendini en fazla Civic modelinde gösteriyor. 10’uncu nesliyle pazarda yer alan Civic ailesi, markanın dayanıklılık felsefesinin en şık temsilcisi olarak dikkat çekiyor. Markanın Türkiye’de ürettiği yeni nesil Civic Sedan, LPG’li seçeneği olan Eco versiyonuyla dizelleri aratmayan tasarruf potansiyeline sahip. Civic Sedan’ın uzunluğu, önceki nesle göre tam 103 milimetre artarak 4.65 metreye ulaşmış. Yeni aracın genişliği 44 milimetre artırılırken yüksekliği de 18 milimetre azaltılmış. 2.7 metreye ulaşan (+23 milimetre) aks aralığı iri tasarımın iç mekana da yansıdığını net bir göstergesi oluyor. Şık ve sportif tasarım, iç mekânda yerini kalite ve konfora bırakıyor. Kaliteli malzemelerle tasarlanan iç mekânda ergonomi ve işçilik de oldukça başarılı. Premium modelleri hatırlatan bir hisse sahip olan kokpitte yer alan 7 inçlik dokunmatik multimedya ekranı hem kaliteli hem de kullanışlı. İç mekânda sunulan yaşam alanı oldukça ferah. 440 litreden 519 litreye çıkarılan bagaj hacmi de iyi seviyede.

43 LİTRELİK LPG DEPOSU VAR

REKLAM ALANI

Honda, yeni nesil Civic Sedan’ı Türkiye’de iki farklı benzinli üniteyle pazara sunuyor. 1.5 litrelik turbo beslemeli motor ve 1.6 litrelik benzinli ünite kullanılıyor. 125 beygir güç ve 152 nm tork üreten 4 silindirli motor, gücünü CVT tipi otomatik şanzımanla ön aksa iletiyor. 1322 kilogramlık otomobil, bu kombinasyonla 0-100 km/s ivmelenmesini 11.6 saniyede tamamlıyor. Saatte 196 kilometrelik son sürat de beklentileri karşılıyor. Civic Eco’da ise BRC markasının yeni nesil LPG sistemine yer veriliyor. Honda fabrikasında montajı gerçekleştirilmiş halde satışa sunulan aracın LPG deposu 43 litre hacminde. Bunun yüzde 80’i yani 35 litreni doldurmak mümkün oluyor.

100 KM’DE 6.7 LİTRE TÜKETİYOR

Aracın benzin modundaki ortalama tüketimi ise fabrika verilerine göre 6.7 litre. Bizim kullanımımızda ortalama benzin tüketimi 8.3 litre olarak gerçekleşti. LPG modunda ortalama tüketim litre olarak yüzde 20-30 daha fazla gerçekleşiyor. Dolayısıyla otogaz kullanımında biraz daha tasarruf yapabilmek mümkün. İki depoyu da kullanarak 1100 kilometreye varan menzile ulaşmak mümkün. Araçta kullanılan ve tatlı sert olarak tanımlayabileceğimiz süspansiyon sistemi konforla yol tutuş dengesini başarılı şekilde sağlıyor. Oldukça stabil bir sürüşe sahip araç, uzun yolculuklarda bile yormayacak konfor özellikleri sunuyor.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org