Düşük Hacim Yüksek Performans: BMW 320i
Türkiye’de hem de dünyada en çok satan modeli Yeni BMW 3 Serisi test sayfalarımıza konuk oldu. Model ne kadar başarılı?
BMW modellerinin tasarımlarında imza niteliğinde olan BMW böbrek ızgaraları, Yeni BMW 320i Sedan modelinde en güncel haliyle yer alıyor. Çift krom çıtalarla yeniden yorumlanan BMW böbrek ızgaraları, inceltilmiş tasarıma sahip ön far grubu, önceki versiyonun aksine ters L formundaki gündüz aydınlatmalarıyla farklılaşan Yeni BMW 320i Sedan, ön tamponda yer alan büyük hava girişi ve dikey olarak tasarlanmış hava perdeleriyle de otomobilin rüzgâr direncini daha da iyileştiriyor. Yenilenen BMW 3 Serisi’nin arka tasarımı, M Sport tasarımıyla birlikte genişleyen arka çamurluk yapısı ve yeniden tasarlanan dikey formlu difüzörle otomobilin kaslı duruşunu tamamlıyor.
SPORTİF VE SESSİZ KABİN
Yeni BMW 320i Sedan’ın iç mekânını modernize ederek daha sade hâle getiren BMW Kavisli Ekran, 12.3 inç boyutunda Bilgi Ekranı ve 14.9 inç boyutunda Kontrol Ekranıyla D Premium segmentinde sunulan en büyük ekran olma özelliği taşıyor. Alt konsolda yer alan geleneksel vites kolu ise yerini minimalist tasarımı destekleyen yeni vites seçiciye bırakıyor. Yeni BMW 320i Sedan modelinde standart olarak sunulan akustik camlar sayesinde uzun yolculuklarda bile kabin içi son derece sessiz bir sürüş vadediyor.
DÜŞÜK HACİM YÜKSEK PERFORMANS
Verimli yönleriyle öne çıkan 1.6 litrelik, 4 silindirli, turbo beslemeli motor, 170 beygir güç ve 250 Nm tork üretiyor. 8 ileri tam otomatik şanzımanla kombine edilmiş bu ünite, gücünü arka tekerleklere aktarırken, Yeni BMW 320i Sedan’ı 0’dan 100 km/s hıza sadece 8.1 saniyede ulaştırıyor. Otomobilin yakıt tüketimi ise 100 km’de 7.3 – 8.2 lt.