EKONOMİK VE SARSINTISIZ

EKONOMİK VE SARSINTISIZ

Fransız otomotiv üreticisi Citroen, artık daha sarsıntısız şanzıman seçeneğine kavuştu. Dizel ekonomisini ve sürüş keyfini birlikte sunan C4, tamamen konfor odaklı tasarımıyla bu ayki konuklarımız arasında

Citroen c4 dizel test6

Geçtiğimiz sayımızda 1.2 litrelik benzinli motor seçeneğiyle test konuğumuz olan Citroen C4, bu sayımızda dizel seçeneğiyle sayfalarımızı renklendiriyor. Kısaca tasarım konusunda bir hatırlatma yaparsak. Ön kısmına baktığımızda agresif bir görüntü hakimliği hala devam ediyor. Kromajlı Citroen arması artık daha büyük ve ön kaput daha kaslı görünüyor. Ön yüz, farların yeni tasarımıyla birlikte değişen bakışı sayesinde hemen fark ediliyor. Tamponlara doğru incelen far tasarımı, LED gündüz sürüş farlarının kullanımıyla Citroen C4’te daha şık bir görünüm sunuyor. Dik stop grubu yerine bagaj kapağına kadar taşan bir stop grubu kullanmış. LED’li arka stoplar kalite algısını arttırmış. C4, ciddileşen tasarımı, büyüyen boyutları ve ferah iç mekanıyla dikkat çekiyor. Aracın boyutlarına bakacak olursak uzunluğu 4.32 metre, genişliği 1.78 metre iken yerden yüksekliği de 1.52 metre olarak kayıtlara geçmiş. C4’ün aks mesafesi 2.60 metre bu boyutlarla araç iç mekanı hakkında bilgi veriyor.

REKLAM ALANI

Citroen c4 dizel test2

Konforlu iç mekan

Şık tasarım iç mekanda da kendine yer bulmuş. İç mekanda kalite üst düzeyde. İlk dikkat çeken ise üzerinde bolca tuş bulunan direksiyonu simidi. Birçok komut direksiyonu bırakmadan gerçekleştirilebiliyor. Sürücüye yönelik tasarlanmış orta konsol gayet hoş görünüyor. Güzümüze çarpan en büyük değişiklik ise yeni direksiyon simidi oluyor. Selefinde kullanılan göbeği sabit direksiyon simidinin yerine artık geleneksel bir direksiyon kullanılmış ve oldukça teknolojik görünüyor. Minik vites kolu C4’ün iç mekanındaki bütünlüğü bozmayan harika bir tasarıma sahip. C4 gerek konsolda, gerekse kapı içlerinde barındırdığı yumuşak yapılı kaplamalarıyla kalite hissini yaşatıyor. Arka kısımda baş ve diz mesafesi açısından problem yok. Araçta yeterince saklama gözüne de yer verilmiş. Citroen C4’ün bagaj hacmi ise 408 litre olarak kayıtlara geçmiş.

Citroen c4 dizel test3

Uzun menzil

Citroen C4’ün kalbinde 1.6 HDİ ve 1.2 litrelik Puretech motor seçenekleriyle sunuluyor. Bize konuk olan 1.6 litrelik dizel ünitenin asıl hüneri EAT6 adı verilen otomatik şanzımanı artık daha sarsıntısız bir yolcuk imkanı sunan model, bir önceki versiyona göre daha seri diyebiliriz. 6 ileri tam otomatik şanzımanla kombine edilen araç, 3500d/d’da 120 beygir güç sunarken, maksimum torkuda 1750d/d’dan itibaren 300 Nm olarak kayıtlara geçmiş. Maksimum 192 kilometre hız yapan araç, 0’dan 100 kilometre hıza 11.1 saniyede ulaşıyor. Araçta sunulan süspansiyon sistemi, yumuşak bir karaktere sahip. Konfor seviyesini oldukça artıran sistem, aracın viraj performansını da düşürmüyor. Yeni motordan çok otomatik şanzıman aracın karakterini etkilemiş. Araç asıl hünerini yakıt tüketimi konusunda gerçekleştiriyor. Fabrika verilerine göre 100 kilometrede ortalama 3.9 litre yakıt tüketen araç, bizim kullanımımızda yol bilgisayarına yansıyan rakam ise 4.8 litre oldu.

Citroen c4 dizel test1

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org