ELEKTRİKLİ CITROËN MODELLERİ BRÜKSEL OTOMOBİL FUARI’NA DAMGA VURACAK
Brüksel Otomobil Fuarı, 10 – 19 Ocak 2020 tarihleri arasında 98. kez kapılarını ziyaretçilerine açacak. Son iki yılda altı yeni model pazara sunarak ürün gamını güncellemeye devam eden Citroën, 2020 Brüksel Otomobil Fuarında Yeni C5 Aircross SUV Hybrid modelinin dünya tanıtımını yapacak.
Markanın, ë-Comfort Class SUV olarak tanımladığı otomobil,50 km tamamen elektrikli sürüş menzili sunuyor. Konfor ve modülerlik konusunda sınıfının referans modeli olan C5 Aircross SUV Hybrid, tamamen elektrikli sürüş özelliği ile sessiz ve konforlu bir sürüş deneyimi yaşatan şarj edilebilir versiyonla Citroën Advanced Comfort® programını bir adım ileriye taşıyor.
YENİ C5 AIRCROSS SUV HYBRID DÜNYA TANITIMI
Citroën, 2020 yılından itibaren tamamen elektrikli ve şarj edilebilir hibrit olmak üzere elektrikliye geçiş sürecini başlatıyor. Marka, 2023 yılına kadar ürün gamının %80’inin ve 2025 yılına kadar ise ürün gamının tamamının elektrik destekli olmasını hedefliyor ve her yıl yeni bir elektrikli model sunacak.
Markanın ë-Comfort Class SUV olarak tanımladığı yeni C5 Aircross SUV Hybrid ise markanın yeni ürün stratejisinin ilk şarj edilebilir hibrit modeli olarak öne çıkıyor. C5 Aircross SUV ile başlamak üzere bundan sonra satışa sunulan her yeni Citroën modelinin bir elektrikli versiyonuolacak. Böylece Citroën kullanıcılara; şehir içinde elektrikli veya uzun yolculuklarda içten yanmalı olmak üzere zengin bir güç ve aktarma organları çeşitliliği sunuyor ve farklı araç segmentlerinden farklı kullanıcı tiplerinin beklentilerini karşılıyor olacak.
MODERN VE GÜÇLÜ BİR ÜRÜN GAMI
Ürün gamını yenilemeye ve modernize etmeye devam eden Citroën 2016 yılından bu yana altı yeni model pazara sundu. Yeni ve modern ürün gamı sayesinde marka Avrupa pazarında rekor üstüne rekor kırmaya devam ediyor.
730.000 adedin üzerinde satış ile markanın en çok satan modeli C3 olurken, C3 Aircross SUV 260.000 adet, Berlingo 180.000 adet ve C5 Aircross SUV bir yıldan daha kısa bir sürede 100.000 adet sattı. 2019 yılında 100. yıldönümünü kutlayan marka 1919 yılından bu yana cesaret ve yaratıcılıkla insanların ulaşım gereksinimlerine çözüm üretiyor.