EN ULAŞILABİLİR VOLVO

EN ULAŞILABİLİR VOLVO
  • Test
  • 6 Eylül 2017 10:23
  • A+
    A-

Premium otomobil markalarından olan Volvo, kompakt hatchback pazarında V40 ile mücadele ediyor. Aracın 1.5 litrelik benzinli motoru, dizelleri aratmayacak kadar cimri.


İsveçli lüks otomotiv üreticisi Volvo, yeni giriş modeli V40 ile premium kompakt hatcback pazarında iddialı konuma geldi. S40 modelinin yerini alan araç, küçük hacimli benzinli motoruyla dizelleri aratmıyor. Bizim test sayfalarımıza konuk olan V40, dinamik bir sürüş karakterinin yanı sıra şık tasarım unsurlarını da vadediyor. Aracın öncelikle dış tasarımına bakacak olursak, şık çizgiler ve yuvarlak hatlar öne çıkıyor. Ön tamponun iki ucuna konumlandırılan LED’ler ve geniş ızgara tasarımı test konuğumuzu oldukça çekici göstermiş. Ön ızgara krom çerçeve ile çevrelenmiş.

Arkadan tam bir Volvo

Tamamen uyum halinde olan tasarım, sportif jantlarıyla tamamen şıklık abidesine kavuşmuş. Akıcı ve zarif çizgilerle beslenen V40 T3, tipik bir hatchback tasarımını sunmayı başarmış. Arka tasarım tam bir Volvo gibi. Dik konumlu far grubu ve çift çıkışlı egzozlar çekici bir görünüm vadediyor. Aracın boyutlarına bakacak olursak, uzunluğu 4.36 metre, genişliği 1.80 metre iken yerden yüksekliği ise 1.42 metre olarak kayıtlara geçmiş. Volvo V40’ın iç mekanına bakacak olursak, sportif ve konforlu koltuklar öne çıkıyor. Deri direksiyon simidi üzerinde sade ve anlaşılır bir kısa yol tuşları mevcut. Orta konsolda ufak bir ekran sunulmuş. Hemen alt kısımda Krom detaylı müzik sistemi ve havalandırma butonları yer almış. Araç ergonomik olarak başarılı işçilik ve kalite sınıf üzerinde. Önde ve arkada baş ve diz mesafesi yeterli, yolculuklar için arka kısımda 2 kişi rahat edebilir fakat 3’üncü kişi için biraz sıkıntı verebilir. Modelde bolca eşya gözü sunulmuş. Aracın bagaj hacmi ise 324 litre.

152 beygir gücünde

REKLAM ALANI

Volvo V40 T3, performansla tüketim dengesini sağlıyor. 1.5 litrelik turbo destekli benzinli ünite, 152 beygir güç ve 250 nm tork üretiyor. 6 ileri Geartronic şanzıman ile kombine edilen motor, aracı 0’dan 100 kilometre hıza 8.3 saniyede ulaşan araç, maksimum 209 kilometre hız yapıyor. Yakıt tüketimi konusunda da oldukça istikrarlı olan araç, fabrika verisi olarak 100 kilometrede ortalama 5.5 litrelik tüketim gerçekleştiriyor. Sağ ayağımıza hakim olabildiğimiz anlarda bizim yakıt tüketimimiz 100 kilometrede ortalama 6.7 litre seviyelerinde idi. Tatlı sert süspansiyon yapısı performanslı kullanımlarda oldukça işe yarıyor. Sınırları zorlarsak araç sert virajlarda önden kayma gerçekleştiriyor. Ufak kontralarla yolda kalmak size kalmış veya ESP zaten fazla ileri götürmüyor.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org