Ford, yeni elektrikli ve hibritlerini Frankfurt’ta tanıttı!
2022 sonuna kadar binek otomobil satışlarının yüzde 50’sinden fazlasının elektrikli araçlardan oluşmasını öngören Ford, tasarım kimliğinde yeni bir sayfa açan modeli Ford Puma’yı otomobil fuarında ilk kez sergiliyor.
Ford, bu yılın başlarında her yeni Ford otomobil serisinde yarı hibrit, tam hibrit, plug-in hibrit veya tam elektrikli bir versiyonu olacağını ve Avrupalı müşterilere en kapsamlı elektrikli araç yelpazelerinden birinin sunulacağını duyurmuştu. Ford, 2019’da sekiz adet olmak üzere 2024 yılına kadar 17 elektrikli aracını Avrupa pazarına sunacak.
Kesintisiz şarj çözümleri için altı enerji tedarikçisi ile iş birliği yapılacak
Ford, şarj edilebilir (plug-in) hibrit müşterilerine ev tipi duvar şarj üniteleri ile birlikte kurulum hizmetleri ve çevre dostu enerji tarifeleri sunmak, elektrikli araçların daha basit, daha hızlı ve daha uygun maliyetli bir biçimde şarj edilmesini sağlamak için Avrupa çapında önde gelen altı enerji tedarikçisiyle iş birliği yapacak.
Ford müşterileri için 30 ülkede 118 binden fazla şarj noktasına erişim sağlayacak
Ford ayrıca, hibrit araç sahiplerinin ve işleticilerinin şarj noktalarını kolayca aramalarını, bulmalarını ve ödeme yapmalarını sağlayacak yeni bir akıllı telefon ve tablet uygulaması sunuyor. NewMotion ile birlikte çalışan Ford, Avrupa’da geniş kapsama sahip en büyük kamu şarj noktaları ağına erişim sunuyor.
Yeni uygulama, Ford müşterilerinin 30 ülkede 118.000’den fazla şarj noktasına erişimini ve ödeme yapmasını kolaylaştıracak. Müşteriler, birçok ülkedeki şarj noktalarını kesintisiz olarak kullanabilecek, tek hesaptan şarj hizmetini başlatıp ödeme yaparak sadeleştirilmiş bir sahip olma deneyimi yaşayabilecekler.