GOODYEAR’DAN ANLAMLI ARAŞTIRMA

GOODYEAR’DAN ANLAMLI ARAŞTIRMA

Brüksel’de gerçekleşen toplantıda ortaya konan veriler, son 1 yılda lastik satın alan müşterilerin üçte ikisinin AB lastik etiketini dikkate aldığını gösteriyor

Goodyear adına IPSOS MarketQuest tarafından yapılan araştırmaya göre, lastik alıcılarının yüzde 73’ü, lastikleri almadan önce üç performans kriterine dayalı etiket kullanımına dair bilgi sahibi. Yine aynı veriler çerçevesinde Avrupa genelindeki lastik satıcılarının yarısından fazlası, etiket değerlerini lastik satarken öne çıkarıyor.AB lastik etiketinin, Avrupa ticari taşıt filolarının satın alma üzerindeki etkisi her geçen gün artıyor. Avrupa ticari taşıt filolarına yönelik TNS tarafından Goodyear adına yürütülen, Fransa, Almanya, İtalya, Polonya ve İspanya’da yer alan yaklaşık 500 filoyu içeren araştırmanın sonuçları, etiketlemenin önemini gösteriyor. Filoların yarısı (%54), yalnızca lastik etiketinin lastik seçimlerini etkilediğini söylerken, üçte ikisi (66%) etiketteki en önemli kriter olarak yakıt verimliliğini vurguluyor.

Goodyear_Lastik_Etiketleme3

REKLAM ALANI

Goodyear’dan Ev Sahipliği

Toplantıya ev sahipliği yapan Goodyear Şirketi, mevzuatın yıldönümünde, etiketin ilerlemesini tartışmak üzere paydaşları ve sektör uzmanlarını bir araya getirdi. Toplantıda konuşan Goodyear Avrupa, Orta Doğu ve Afrika (EMEA) Bölge Başkanı, etiketin önemiyle ilgili istatistiksel öngörüleri sunarken lastik etiketinin sınırlarını vurguladı. Bağımsız sertifikalandırma şirketi TÜV SÜD Automotive’in Lastik ve Tekerlek Genel Müdürü Michael Staude tarafından yürütülmekte. AB Lastik Etiketi mevzuatının uygulanmasında önemli bir rol oynayan Avrupa Parlamentosu Üyesi ve İç Pazar ve Tüketici Koruma Komitesi Başkanı Malcolm Harbour, etiketin hem sürücülerin güvenliğini artırması hem de çevreyi koruması açısından önemli olduğunun altını çizdi. Goodyear Şirketi’nin araştırmasına göre, tüketiciler ıslak zemin yol tutuş sonuçlarının en önemli sonuç olduğunu düşünüyor. Tüketicilerin %52’si, yeni lastik satın alırken bunu dikkate aldıkları ilk üçe kriter arasına koyuyor. Daha iyi yuvarlama direnciyle birlikte yakıt verimliliği, tüketici ihtiyaçlarında %47 oranında yer tutarken, dış gürültü %41 oluyor. Geçtiğimiz yıl lastik satın almamış olanların %85’i, bir sonraki lastik satın alımlarında etiketin en önemli etken olacağını ifade ediyor. Avrupa’da satılan tüm lastikler için zorunlu olan AB Lastik Etiketi, yolcuları ve kamyon lastiklerini üç faktöre göre derecelendiriyor; yuvarlanma direnci, ıslak zemin yol tutuşu ve dış gürültü seviyesi. Mevzuat Avrupa ile birlikte Türkiye’de de Kasım 2012’de yürürlüğe girmiştir.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai escort porn seks hikayeleri sex hikayesi shemale porno paply.org